FredrikWake Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Før og etter bilde:P litt kjekt når du ser så mye forskjeld:P[ Bilde ] Ser virkelig ingen forskjell jeg, hva har du gjort? Nei har vel ikke gjort så mye.. Bakruta er vel vaska? Eller har du kanskje polert den? Ellers skjønner jeg ikke hva du vil fram til....
Kvasi Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Nå begynner disse å bli ferdige Hiv deg i den øverste og peisa på til ACR Yngve. Trond (i crewet) har ei halv ledig seng på hotellet..
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Knipsa et par raske bilder av minigris sin touring her i sta. Som dere kanskje ser har han arvet mine gode gamle Azev A felger som han monterte dekk på i sta Skulle vært en aning ned foran for perfekt stuk, men ellers bra resultat synes jeg [ Bilde ] [ Bilde ] Pent! Digger BH'n din
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Den sedanen kommer for salg snart. Blir ikke noe ACR på meg i år gitt.
tommyf Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nå begynner disse å bli ferdige ( ikke mine med) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Den M3`n var tøff Yngve
wicky124 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Sedanen hadde kledd hvite blinkers tror jeg...Men ellers råe biler
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Jeg så de bilene da jeg var innom for å hente sideskjørt, jeg bare sto og måpa med haka på brystkassa Fy flate for noen nydelige skapninger du har, Yngve!
emilzon92 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hahah, hva faen skjer med duden bak der? hahaha ikke godt å si han kaller seg "sondreh" til opplysning
KristianF Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 En buss som synes det passet seg å bryte vikeplikten sin her en dag. Ordnet seg jo bra mtp forsikring osv, men jævlig kjett likevel. .. Tiltak å måtte begynne å skru, når en heller skulle sklidd rundt i finværet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå