Yngvejos Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Mektig grom den e91'en Yngvejos, men klarer ikke å la være å tenke hvor grom den hadde vert med sorte nyrer :/ Takk. Hvis du kjøper sorte nyrer til meg, skal jeg gi det en sjanse. Noekult: Takker.
Azeton Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Likt den E91 saken din siden den dagen du hentet den! En dag
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg synes den er teit! tør våge å påstå at dette var ironi?
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Synes de felgene bryter veldig opp med ellers rundt og fine kanter på bilen lite harmonisk, men funker jo på en måte alikevel ps: digger nicket ditt! leser det hele tiden som Sofa King Fresh, og så kommer jeg på at det ikke er det, og så trekker jeg på smilebåndet Små gleder!
SofaKingFresh Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Ser etter nye felger as web speak Lite å gjøre på jobb Jo det var vel meninga det med nicket . Folk misforstår og tror det er "Sofa Konge Fresh ", men de glemmer å lese det fort nok til å skjønne greia
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Ser etter nye felger as web speak Lite å gjøre på jobb Jo det var vel meninga det med nicket . Folk misforstår og tror det er "Sofa Konge Fresh ", men de glemmer å lese det fort nok til å skjønne greia Gårdagens
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 da var det bare svart panser og tak og litt detaljlakk igjen da?
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 da var det bare svart panser og tak og litt detaljlakk igjen da? Det kommer, det kommer
///FredriK.S Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Dagens bilde, etter montering av coilovers Justerte slik at jeg tenkte at det blir sånn ca ok. Men det ble litt lavere enn jeg først hadde tenkt. Er mye gjenger igjen, og jeg er storfornøyd! Så den skal justeres endel mer ned, og bli kvitt litt gummi på dekka
APedersen Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Tøøøft Må få et annet bilde av den, men forresten har du "facelift" grill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå