torgeirb Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kjøpte meg nytt kamera i dag som jeg måtte teste ut litt.. Er godt fornøyd med kameraet. Nikon D3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 veldig fine bilder:P og en kul bil:D digger di kantfelgene der:P en kompiss av meg har di samme, sitter som et skudd på e34'n:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Utrolig pen denn e34'n der! Bildene var bra de og Eneste er at jeg syns den var litt høy forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 takk takk.. kunne ikke sagt meg mere enig angående høyden.. Den er senket 75 framme nå, men vurderer å sette på 90 eller noe sånt.. finnes det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 bosch har justerbart senkesett. kan justeres så lavt man tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 hahahaha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 fine bilder, men gresset ødelegger sinnsykt mye. Digge hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 I dag har jeg fått byttet ut de orange pærene, med chrome Og slik ble det. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 bosch har justerbart senkesett. kan justeres så lavt man tørr. Så kalt engangs justerbart =) Kan bruke varme også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 bosch har justerbart senkesett. kan justeres så lavt man tørr. Så kalt engangs justerbart =) Kan bruke varme også =) hehe.. alt funker å er utprøvd på kompisene sin 240`er, men en det er desverre ingen løsning for en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Tok noen bilder igår etter montering av sorte spredere og litt annet smått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Fra senkingen i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hvor mange mm har du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 M fronten lar vente på seg. 2uker til pluss lakkeren skulle ha ferie 5 uker Men så har jeg noe å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå