Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Lekker er den iallefall! liten trøst ;)

Joda, den ser da ikke så hallgæ´ærn ut.. Hadde den bare vært frisk ;)

Tror ikke jeg ville gjort en ting annerledes :applause:

Takk for det :) Har M-tech fornten også da.. Men ville ha den litt annerledes, og skille med ut litt, så ble å kjøpe org Alpina-front også :) Så ligger det nytt KW Vol.2 hjemme, samt komplett effektanlegg, nye forsterka tårnlager bak og litt snacks som skal på etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESM felger du også nå, sa du ikke at d ikke ble noe av? :P Synes den med grom med 17" synes nesten 16" er litt for lite når man har mtech :P

Kom over noe tøft tilsalgs på stanceworks, en blankpolert "hette" som man har over senterkopp muttern, laget for BBS RC felger men passer også perfekt på ESM 002R, tipper de ser myyye bedre ut med blankpolert og mye større senterkopp enn den flate kjedelige originale

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=32958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker er den iallefall! liten trøst ;)

Joda, den ser da ikke så hallgæ´ærn ut.. Hadde den bare vært frisk ;)

Tror ikke jeg ville gjort en ting annerledes :applause:

Takk for det :) Har M-tech fornten også da.. Men ville ha den litt annerledes, og skille med ut litt, så ble å kjøpe org Alpina-front også :) Så ligger det nytt KW Vol.2 hjemme, samt komplett effektanlegg, nye forsterka tårnlager bak og litt snacks som skal på etterhvert :)

Nice! :mrgreen:

[ Bilde ]

Sånn det skal se ut!! :) Eneste jeg ville forandra er sort grill.

Er jo best med chromegrill når han har RS'ene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råere ræv på ei E30 skal du leite lenge etter! Bra jobba, Jørgen!

Sexy ass :rompe:

ESM felger du også nå, sa du ikke at d ikke ble noe av? :P Synes den med grom med 17" synes nesten 16" er litt for lite når man har mtech :P

Kom over noe tøft tilsalgs på stanceworks, en blankpolert "hette" som man har over senterkopp muttern, laget for BBS RC felger men passer også perfekt på ESM 002R, tipper de ser myyye bedre ut med blankpolert og mye større senterkopp enn den flate kjedelige originale

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=32958

Hehe, de har jeg hatt leeeenge :mrgreen: Mja, fyller buene mere med fake-hjula enn OZ`ene da, men OZ`ene så litt sintere ut, da de hadde mere kant.. Regner med de kommer på igjen, men med litt annet utseende ;)

Er nå fin bilen din jørgen:D håper vi får til en shoot, før snøen;)

Bilen er da ikke så halvgæærn nei... Shoot må vi få til :) Om det blir inkludert min, det er en annen sak :lol:

Sånn det skal se ut!! :) Eneste jeg ville forandra er sort grill.

Sort grill skal aldri tilbake på min E30 ;) Ser bare ut som et stort sort hull.! Jeg har blitt religiøs på chromegrill siste året! ;)

[ Bilde ]

Mobilbilder av dummingen som ikke går som den skal

var faktisk litt tøff den der :)

Den satt litt langt inne, eller? :lol: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...