Tåmz'n Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Bilde av min cab tatt i solnedgangen i går kveld
APedersen Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Tycks? Så høy ut på bilde Jada, har 16" til høyre, og kunne vært bedre vinkel men ser vel sånn ca Kjøpt nye solbriller også
hypah Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Mr. Cab, ta av vingen vær så snill! Men hver sin smak
matsi Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Tycks? Så høy ut på bilde [ Bilde ] Jada, har 16" til høyre, og kunne vært bedre vinkel men ser vel sånn ca Gromt
flonoen Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 To bilder av min cab tatt i solnedgangen i går kveld [ Bilde ] [ Bilde ] Jeg lever stort sett etter Kardemommeloven, men her må jeg bare få si følgende: FY FAEN så jalla med den überstøgge vinga, bilen er jo totalt traspa!
BmwM46 Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 To bilder av min cab tatt i solnedgangen i går kveld [ Bilde ] [ Bilde ] Haha !
Tåmz'n Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Mr. Cab, ta av vingen vær så snill! Men hver sin smak Jepp, det er hver sin smak ja Sjønte jo att noen kom til å være negative, men alle er ikke like.
koll Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Klarer ikke å dy meg. Må si det var noen ganske heftige og usaklige komentarer til Tåmz'n, som åpenlyst er stolt av caben sin. Smaken er da som den velkjente baken.
Toastjern Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Klarer ikke å dy meg. Må si det var noen ganske heftige og usaklige komentarer til Tåmz'n, som åpenlyst er stolt av caben sin. Smaken er da som den velkjente baken. +1 Kan godt hende jeg finner/ser noen bmw'er jeg ler av jeg og, men har da i det minste folkeskikk til å holde det for meg selv!
Kjexx Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Tøft med vinge på toyota supra. Men ellers fin bil da.
liffi Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Tok noen bider av bilen til en kompis. jeg er IKKE noe flink fotograf som dere ser, menmen.. Er forøvrig til salgs nå
Glema Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Mr. Cab, ta av vingen vær så snill! Men hver sin smak Jepp, det er hver sin smak ja Sjønte jo att noen kom til å være negative, men alle er ikke like. Synes den så meget tøff ut på det første bilde, ble en helt annen form på den enn va man er vant med. Å at du er fornøyd med bilen er det som tells.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå