Arizonapie Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Felgene mine på en kompis sin E34[ Bilde ] [ Bilde ] Likte denne! Hvilken vinge som er på den der'a? Har prestert å sette på en Rieger vinge ! ;O Men eg syns den var fin så! ;D
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Felgene mine på en kompis sin E34[ Bilde ] [ Bilde ] Denne som hadde gullfelger eller noe før?
BMWE39turbo Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 hadde gs goldline ja, men de var 3-serie innpress på. Så da fekk han låne disse svarte GS felgane av meg, og no har eg bytta te orginale 16" pga godkjenning på trangsynet (fyfaen så eg missliker folka som jobber der, må prøve å roe meg ned kvar gang de åpner kjeften) så da prøvde vi LM replicaene på hans bil, noke vi va enige om at ikkje va så hakkande gale Har meget lyst på nye felger sjølv, men skal gjere bilen 110% nå i vinter (vinterlagring) så en tur på nurburgring, deretter vurderer eg å selge dieselpurka.
Anders92 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Low is a lifestyle som de sier [ Bilde ] Den så jeg til salgs på finn. Virket som et godt kjøp med tanke på hvor mye som var byttet og ser unektelig veldig bra ut! Men synd motoren ikke er en annen. Så lav så må man vel kjøre pent uansett da Jada. Jeg er absolutt fornøyd! Det er div småplukk, og langt ifra så strøken som på bildene når det kommer til lakken. + at det er en kar som har kjørt i ræva på den og knust den ene lykta sammen med en liten bulk. Men jeg gir faen. Bruksbil! Motoren måtte bare være liten når jeg har 3 år før de 6 prikkene er borte!
thomascr Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 har ikje fått justert ann heilt ner endå men!
Lorentzose Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Hehe, er bare replica da... uten trappekant :/ Men har ekte rs'er liggende, må bare få pusset dem opp
Kjexx Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Men det der er vel 17? Skulle hatt slike i 20" jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå