Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Fikk montert hamann leppa igår å, ble bra resultat![ Bilde ] Peeeeeeeeeeeeeeent!
Yngvejos Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Her står den utenfor kontorvinduet mitt og minner meg om at jeg har noe å glede meg til når arbeidsdagen er over.
M3 Yngve Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 RÅTT yngve!!! Ser ut som det kan bli problemer foran med 9". Når jeg spacer ut 10 mm, så går den fortsatt litt i colioversen. Så er det jo M3 forstilling, og den bygger mere ut. Mulig må prøve å dreie litt av kanten på innsiden, for de SKAL på !!
matsi Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Ja. De må på kommer til å bli utrolig gromt;)
-Erik- Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 RÅTT yngve!!! Ser ut som det kan bli problemer foran med 9". Når jeg spacer ut 10 mm, så går den fortsatt litt i colioversen. Så er det jo M3 forstilling, og den bygger mere ut. Mulig må prøve å dreie litt av kanten på innsiden, for de SKAL på !! Akkurat dreid av gode 5mm på bakfelgene på settet jeg kjøpte av deg i sommer nå sitter de som et skudd!
wicky124 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Burde stått "pappa" på alle mine felger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå