turbo1991 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Kom oss opp på færja ja a ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Eier "stanceworks" bilen? Ville fjerna det klistremerket asap pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Godt eksempel på hvordan Stance Works klistremerke kan ødelegge enhver bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Godt eksempel på hvordan Stance Works klistremerke kan ødelegge enhver bil. Det gleder meg stort å se at folk omsider begynner å bli enige med meg, hakke sett en eneste bil som ikke blir degradert av klistremerker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Fått masse klager ja, så i morgen fyker det av Legger ut bilde i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Tok noen bilder med noen kompiser i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Tok noen bilder med noen kompiser i dag Som vanlig, bildene diner fettbra. Som det heter her i nordnorge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Tok noen bilder med noen kompiser i dag Som vanlig, bildene diner fettbra. Som det heter her i nordnorge Det var jo godt å høre;) kjekt å få komplimanger på bildene mine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Tok noen bilder med noen kompiser i dag Som vanlig, bildene diner fettbra. Som det heter her i nordnorge Det var jo godt å høre;) kjekt å få komplimanger på bildene mine;) Ja, den bilen din er slikkelig, slikkelig fin. Det skal du få.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Som vanlig, bildene diner fettbra. Som det heter her i nordnorge Det var jo godt å høre;) kjekt å få komplimanger på bildene mine;) Ja, den bilen din er slikkelig, slikkelig fin. Det skal du få.. takk begynner å gå tom for ideer for hva jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 takk begynner å gå tom for ideer for hva jeg kan gjøre.. Diesel og kompressor er muligens den beste kombinasjonen som finnes. En Eaton M65 hadde passet glimrende på din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 takk begynner å gå tom for ideer for hva jeg kan gjøre.. Diesel og kompressor er muligens den beste kombinasjonen som finnes. En Eaton M65 hadde passet glimrende på din.. ja kanskje det.. men liter litt på å bytte fronten på bilen min til en front jeg ikke har sett på en e91 her i norge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 fått sammen m30b25 motor til godkjenning skal bremse 286hk til jeg skal på bt etter det skal den DØ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 takk begynner å gå tom for ideer for hva jeg kan gjøre.. Diesel og kompressor er muligens den beste kombinasjonen som finnes. En Eaton M65 hadde passet glimrende på din.. ja kanskje det.. men liter litt på å bytte fronten på bilen min til en front jeg ikke har sett på en e91 her i norge:P Finest eller sterkest, jeg vet hva jeg syns er kulest Du aner ikke hvor mye bunndrag du får med presse på diesel.. Hadde det på min forrige bil og det er gøy altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Finest eller sterkest, jeg vet hva jeg syns er kulest Du aner ikke hvor mye bunndrag du får med presse på diesel.. Hadde det på min forrige bil og det er gøy altså.. Må man ikke bytte noe innmat i motoren eller er det bare bolt on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå