Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er bedre skodd han karen lengre bak i bildet der ser jeg Tipper politiet har hjemmel for halshugging hvis de ser meg på veien med formulaen, så den bruker jeg kun hvis bratte bakker skal forseres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tøft! Stilig lyssetting på det siste Takk.. men jeg må lære meg å stille inn styrken på blitsen pluss hvor jeg skal plasere den for at ikke dekkene blir så synlig på bilde sånn at det heller blir en skygge.. Er nok å lære seg innenfor fotografering, det er i allefall sikkert Er bedre skodd han karen lengre bak i bildet der ser jeg Tipper politiet har hjemmel for halshugging hvis de ser meg på veien med formulaen, så den bruker jeg kun hvis bratte bakker skal forseres.. Hvordan motor sitter i det der egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvordan motor sitter i det der egentlig? 350 chevy smallblock. I overkant av 400 hk, og 350 kasse på Mercedes fordelingskasse og akslinger. Den går latterlig, latterlig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Endelig ble det snø og glatt her. Og joda. Hjulkapsler er gromt.. [ Bilde ] Ute å sladder nå da?, venter på snø jeg og:-), var litt men reiste igjen:-( Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hvordan motor sitter i det der egentlig? 350 chevy smallblock. I overkant av 400 hk, og 350 kasse på Mercedes fordelingskasse og akslinger. Den går latterlig, latterlig godt.. Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bruksøsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har på følelsen at den motoren der ikke blir ren sugemotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har på følelsen at den motoren der ikke blir ren sugemotor? Skulle ønske jeg kunne sakt at det stemmer men det blir nok bare sugis.. denne skal alt være godkjent på så jeg slipper noe styr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ser den forsåvidt! kjedelig å miste skilter heletiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Er en del av gamet det. Men blir litt lei av unødvendig skruing hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da var vinterfelger på plass, og settes på i kveld. Det blir årets verste øyeblikk.. menmen Og har fått lakkerte lister på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekkmar Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Nærmer seg vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Var ute og seig med kompissen min FredrikST ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå