dutten Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Dagens av min. Mangler sideskjørt enda men det er fordi jeg må ta rust først Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Fikk seg en velfortjent vask i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 ...dessverre har jeg byttet til vinterhjul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 ja fyfaen så skammelig. det var de styggeste felga jeg har sett på vintern as...shit mann du skuffer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Dette er nok sommerhjulene, bildet er tatt før jeg byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Trist syn med vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ulv i fåreklær det der erik? hehe. 3,2 liter motor, senk og bøttestoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ulv i fåreklær det der erik? hehe. 3,2 liter motor, senk og bøttestoler? Kanskje du er inne på noe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ulv i fåreklær det der erik? hehe. 3,2 liter motor, senk og bøttestoler? Kanskje du er inne på noe der ja Tøft! Grom vinterbil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 ny bil [ Bilde ] Nice. Info på denne? Bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 prøvde meg litt mer med blits i dag.. ble bedre synes jeg. men ser jeg skulle hatt 2 blitser.. menmen får bruke det man har.. pluss dette er vinterfelgene.. kanskje det kommer noen 18" utover vinteren.. Og jeg må justere bilen litt opp.. men har ikke giddet det i går siden jeg ikke hadde tilgang til bokken min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 da fikk bilen vinterlissene på! med heelt ny MAK felger som jeg kjøpte i sommer.. er fornøyd med vinterlooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Et herlig friskt pust blant alle grå og svarte E91'er det der, ThomasE91! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Trist syn med vinterhjul[ Bilde ] Denne som har 3,2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 [ Bilde ] Tøft med rosa muttre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå