KKME30 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Tok et av touringen før den ble satt vekk får vinteren e30 med s38 er ikke noe å kjøre på snøføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 e90 framfanger, venstre framskjerm og lykt anyone? [ Bilde ] Flaks at det gjerde holdt så jævli og http://s423.beta.photobucket.com/user/m ... 5.mp4.html ble jo ofc filma Hehe! Eit av dei bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Parkeringsplassen på Tryvann har vært en god venn den siste tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Måtte bare prøve BBS fronten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Tok et av touringen før den ble satt vekk får vinteren e30 med s38 er ikke noe å kjøre på snøføre [ Bilde ] det er helt ypperlig det faktisk.. gjorde det i fjor vinter jeg. å syns 3,8n var fin på snøføre litt dårlig feste men det er ikke motorn sin feil. e30n sin feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Her står'n å fryser bare -20 i dag Nei det er ikke no snø på den, bare masse rim xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 e34'n så en smule mer happy ut må få fyr på e30'n nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg og Glenglen knipsa noen bilder etter vårmønstringa i dag:)[ Bilde ] Hvilke felger er det på begge av bilene? mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 e34'n så en smule mer happy ut må få fyr på e30'n nå da! Den er litt varmere ja begge bruker den nå. Må få sett på den til helgen sånn at jeg finner ut hva som er feil! Må jo ut å sladde litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg og Glenglen knipsa noen bilder etter vårmønstringa i dag:)[ Bilde ] Hvilke felger er det på begge av bilene? mottas med takk! De til Høyere er M5 throwing star ! de til venstre har jeg sett før men husker ikke navnet desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg og Glenglen knipsa noen bilder etter vårmønstringa i dag:)[ Bilde ] Hvilke felger er det på begge av bilene? mottas med takk! De til Høyere er M5 throwing star ! de til venstre har jeg sett før men husker ikke navnet desverre Tusen takk anyway! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Ligna på Tramont Staria, men de er vel delbare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Felgene til Glenglen er Rondell 72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ikke tatt idag, men ble ganske fornøyd med bilen etter en full detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå