jakobm5 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen.[ Bilde ] [ Bilde ] [ http://images.bimmers.no/files/koecnn4mj6dr82iwlad5.jpg]Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] kjører du med kroken ute?? nydeli bil det er det ikke mye tvil om:) men få ut no bedre bilder da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterkanin Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Praktisk med touring, men blir fort skitten bak. Bilen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 trenger sort grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Parkeringsplassen på Tryvann har vært en god venn den siste tida [ Bilde ] Der har jeg også vært siste tiden. Søndag og mandag kveld. Sett noe til purken du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen.[ Bilde ] [ Bilde ] [ http://images.bimmers.no/files/koecnn4mj6dr82iwlad5.jpg]Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvilken båt jobber du på? Går selv 2. året på nautikk på høyskolen i Haugesund, hadde nok blitt mye BMW snakk på oss i pausene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen. Jobber på Kabelbåt? Bilder tatt fra lossing i Halden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Er det ikke snø oppe i nordland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen. Jobber på Kabelbåt? Bilder tatt fra lossing i Halden? Fosnavåg, møre & romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Likerliker tøff e38.. Driftebilen i bakgrunn som venter på sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 [ Bilde ]trenger sort grill! Synes ikke det, jeg, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikAak Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Noen dager siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pixi Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Et par dager gammelt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Likerliker tøff e38.. Driftebilen i bakgrunn som venter på sommer? Takk skal du ha Er nok det.. Men blir isbanekjøring til helga så det gledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Noen dårlige bilder av godbilen med båten jeg jobber på i bakgrunnen.[ Bilde ] [ Bilde ] [ http://images.bimmers.no/files/koecnn4mj6dr82iwlad5.jpg]Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] kjører du med kroken ute?? nydeli bil det er det ikke mye tvil om:) men få ut no bedre bilder da;) Der og da gjode jeg det:) den er ikke på nå flere bilder kommer, har forresten vinterhøyde på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå