Brekke Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Prøve kobla nye lyktene. Orginale lykter med ccfl. å tok dermed et bilde! Som dere ser står det noen ekstremt stygge lykter på bilen så skal bli godt å få montert de nye! Kan vell ikke bli feil detta?
Underground1983 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Bare å vaske bilen så kommer det garantert snø
hermanoo90 Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Koser seg inni der, å være deilig med egen privat garasje =)!
koll Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Da forsvant bilen på fredag, med ny eier opp til hordalandet en plass. Helt forferdelig å skille lag med førstebilen sin Dro på hyttetur med firmabil påfølgende dag. Fungerte utmerket til tross for 20toms felger med 255 breie dekk
APedersen Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Må mimre litt av og til, tipper det er flere som gleder seg til sommer [ Bilde ] Nydelig bil. Mye bakkeklaring er det? Tusen takk! Akkurat der hadde jeg vel ca 10cm opp til kanalen Er litt mindre under, men har en ekstra solid beskyttelsesplate under bunnpanna Må mimre litt av og til, tipper det er flere som gleder seg til sommer [ Bilde ] Nice Gleder meg til sommer og litt bilstell ja Tusen takk Ja, jeg også! Må mimre litt av og til, tipper det er flere som gleder seg til sommer [ Bilde ] Sykt kul bil! Takk takk
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Koser seg inni der, å være deilig med egen privat garasje =)! Yes sir Har hatt 18 varmegrader i garasjen hele helga
StigJ Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Fikk endelig fingeren ut og tok noen skikkelige bilder av vinterkassa mi i dag. Nå er den komplett. Fikk på de nylakka stjernene på felgene i går. Storfornøyd Og skikkelig interiørbilde: Slik så det ut da jeg kjøpte den: Kan også lett se at setene er renset på det øverste interiørbildet
APedersen Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Flott bil StigJ, ser ut som du har gjort en del med interiøret ja
thomascr Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Sommerhjul året rundt her du. bilen har stått til vinterlagring, men ble startet opp og kjørt litt på lørdag:) Føltes nesten ut som det var 402390hk i den etter den slappe partneren jeg er vant med nå hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå