Underground1983 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Ikke tatt idag, men mimre litt fra ifjor sommer . Skal bli godt å få på sommerdekka selvom det er en stund til desverre.
Turbo-HF Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Ikke tatt idag, men mimre litt fra ifjor sommer . Skal bli godt å få på sommerdekka selvom det er en stund til desverre.[ Bilde ] Meget pene felger! Tell ned dager, det gjør jeg, og her er et par jeg tok i helgen som var:
haybimmsen Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Litt kvalitets tid ilag <3 Med vask å litt voks
wicky124 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Sommer hos dere allerede?
awt Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Sommer hos dere allerede? Når gradestokken viser rundt 0 er det vel ikke akkurat sommer, men det har vært pent vær i dag.
wicky124 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Så jo rent og pent ut, ikkeno snø.... er visst supervinter her enda...
Mickl Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Knipsa i dag Forresten, blir svart tak for mye?
ArneR. Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Du må nesten bare prøve å se. Men ikke lakker det. Kjøp blank svart folie på eBay og legg på. Lekende lett å legge på et tak. Ikke har du takluke heller. Og du kan legge den under vinduslistene og de avtagbare listene på sida. Så det kommer til å se helt strøkent ut. Pluss at det bare koster noen hundrelapper og er helt reverserbart hvis du blir lei. Feks ved et salg vil eg tro det er lettere å selge hvis hele bilen har en farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå