APedersen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Jeg tror e86 er den flotteste BMW-en ovenifra! Elsker det taket![ Bilde ] Trodde i første sekund det var en GT86
Underground1983 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Prøvde meg på en photoshop med senk og Vorsteiner frontleppe. Det skal sies at photoshop kunnskapene ikke er de råeste.
Kristiansan'årn Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Prøvde meg på en photoshop med senk og Vorsteiner frontleppe. Det skal sies at photoshop kunnskapene ikke er de råeste.[ Bilde ] Nå er de ikke de værste heller sent from my microwave using tapatalk
APedersen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Trodde det sto photoshoot, og trodde på det så nei, kunnskapene er ikke de værste
Underground1983 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hehe takk for det. Må prøve å ta et bilde med bilen i samme vinkel som et av reklamebildene fra Vorsteiner. Det gjør det litt lettere og få det pent.
StigJ Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Jeg tror e86 er den flotteste BMW-en ovenifra! Elsker det taket![ Bilde ] Ja den knekken gjør mye med looken. Digger den jeg og. Du finner det jo igjen innvendig også. Kjekt at de har laget plass til hjelmen for meg
johnja Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Prøvde meg på en photoshop med senk og Vorsteiner frontleppe. Det skal sies at photoshop kunnskapene ikke er de råeste.[ Bilde ] 5 serie sedan er en vakker bil
Arban Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Liten vask.. Og håper på sommerdekk i nærmeste fremtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå