Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro det er bilen moren hans byttet e92'n med ;) han har litt for mye kronasjer, men tror ikke du får han til å signere kjøpskontrakt på en slik med det første :P for vanlig bil vettu :lol:

Skrevet

Å helvete jeg vil også ha på sommerdekka som venter i kjellern.

imw9fb3zjlb98fyvwe0z.jpg

olebrumm: Knallfin F10 og fine felger. Hva slags bredde er det på dekka og felgene? og hvor mye senk?

Skrevet
Å helvete jeg vil også ha på sommerdekka som venter i kjellern.

[ Bilde ]

olebrumm: Knallfin F10 og fine felger. Hva slags bredde er det på dekka og felgene? og hvor mye senk?

Hei.. dette er ett sett med 20" Vertini felger som jeg har igjen fra den forrige F10èn jeg hadde... så her er det 245x35x20 / 285/30x20 (for salg med eller uten dekk;)

Bilen er senket 50mm foran og 35mm bak (http://www.schmiedmann.no/06369F/produk ... ummer.aspx)

Har også ett sett med 21" DPE felger, men venter på nye dekk.. 255x30x21 / 295x25x21

Bilde av 21" på den forrige bilen

wgk89vp3du7zkdquzl3a.jpg

g4ytfbz7huxvwes10osm.jpg

kap09e53fh1vhoq5r513.jpg

Skrevet

Har du noe problemer med subbing med den senken? Driver og vurderer Hartge 30/30 på min. Har 295/30-R20 BBS CH-R med ET35 og de stikker ca 4 mm utenfor skjermene bak så er redd for at den kan subbe. Hva slags innpress og bredde er det på de DPE felgene?

Ble faktisk anbefalt Lowtec fjærene av Schmiedmann da jeg ringte dem. Fornøyd med dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...