Underground1983 Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 huff vil ha på sommerdekk når jeg ser dette
APedersen Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Takk for det, Adrian Er veldig fornøyd sjøl. Sliter litt med å venne meg til automat, da dette er første BMW jeg har med det. Men skal teste Steptronicen og sportsknappen grundig i sommer, så da blir det vel levelig Interiøret er jo også noe spesielt med skinntrukket dashbord og dørsider, noe jeg kun har sett på bilder før. Har et lite bilde her, men vises kanskje ikke så godt: [ Bilde ] Ser virkelig flott ut, digger det rattet der Også moro den navi knappen i midtkonsollen man snurrer på om det er samme som vi har i E65'n, mer motstand jo lengre det er mellom knappene på skjermen BMW kan det med små detaljer!
Dan Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Stemmer det du sier om navien. Har og veldig sansen for detaljer og ekstrautstyr. Faren er at man begynner å bli godt vant Merker jo særlig forskjell på setene hvis jeg setter meg inn i andre biler. Sånn la jeg sjelden merke til før. Apropos detaljer
Xavi0n Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Awesome. Kanskje man skulle prøvd på noe likt i e39en min Sent from my microwave using Tapatalk HD
Dontzi Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Apropos detaljer [ Bilde ] ditta e ikkje billig http://www.grafxwerks.com/shop_detail.p ... E39M5-1422
awt Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Takk for godt og utfyllende svar Dan. Har lenge hatt sansen for 6-serien, men jeg føler den må skille seg ut endel fra e60 for å kunne forsvare seg selv og sin posisjon, og det høres det jo ut som den gjør.
Dan Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 6-serien er jo bygd som en kjøremaskin, så det blir jo noe annet bruksmønster enn en E60, selv om den er fullt brukbar som hverdagsbil også. Noe praktisk bil er den dog ikke da baksetet er noe trangt. Men setene er relativt dype, så du sitter godt der selv om du er over snitthøyden. Hvis du er ute etter en sånn type bil, så er 6-serien å anbefale. Om 3.0 ltr er nok eller om du vil oppgradere til V8 er jo en smakssak. Men en 3.0 ltr er iallfall tørst nok dersom du kjører aktivt. Syns også den går godt nok for mitt bruk og forbikjøring går som en lek. Fin brumming på tomgang og pådrag uten at det blir plagsomt høyt. Akkurat som det skal være. Finner du en som er godt utstyrt tror jeg nok du blir fornøyd
Xavi0n Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Apropos detaljer [ Bilde ] ditta e ikkje billig http://www.grafxwerks.com/shop_detail.p ... E39M5-1422 Koster å være kar. Men lurer på om de finnes til touring? Sent from my microwave using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 De skal være like på sedan og touring, samme med dørlistene Sent from my toaster using Tapatalk 2
Xavi0n Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Hmmm, trodde touring hadde litt lengre bakdører. Men stemmer sikkert Sent from my microwave using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå