Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk for det, Adrian :)

Er veldig fornøyd sjøl. Sliter litt med å venne meg til automat, da dette er første BMW jeg har med det. Men skal teste Steptronicen og sportsknappen grundig i sommer, så da blir det vel levelig ;)

Interiøret er jo også noe spesielt med skinntrukket dashbord og dørsider, noe jeg kun har sett på bilder før. Har et lite bilde her, men vises kanskje ikke så godt:

[ Bilde ]

Ser virkelig flott ut, digger det rattet der :P Også moro den navi knappen i midtkonsollen man snurrer på om det er samme som vi har i E65'n, mer motstand jo lengre det er mellom knappene på skjermen :P BMW kan det med små detaljer!

Skrevet

Stemmer det du sier om navien. Har og veldig sansen for detaljer og ekstrautstyr. Faren er at man begynner å bli godt vant :P Merker jo særlig forskjell på setene hvis jeg setter meg inn i andre biler. Sånn la jeg sjelden merke til før.

Apropos detaljer ;)

drd8i0cxpjpptevi8lxw.jpg

Skrevet

Takk for godt og utfyllende svar Dan. :)

Har lenge hatt sansen for 6-serien, men jeg føler den må skille seg ut endel fra e60 for å kunne forsvare seg selv og sin posisjon, og det høres det jo ut som den gjør. :)

Skrevet

6-serien er jo bygd som en kjøremaskin, så det blir jo noe annet bruksmønster enn en E60, selv om den er fullt brukbar som hverdagsbil også. Noe praktisk bil er den dog ikke da baksetet er noe trangt. Men setene er relativt dype, så du sitter godt der selv om du er over snitthøyden.

Hvis du er ute etter en sånn type bil, så er 6-serien å anbefale. Om 3.0 ltr er nok eller om du vil oppgradere til V8 er jo en smakssak. Men en 3.0 ltr er iallfall tørst nok dersom du kjører aktivt. Syns også den går godt nok for mitt bruk og forbikjøring går som en lek. Fin brumming på tomgang og pådrag uten at det blir plagsomt høyt. Akkurat som det skal være.

Finner du en som er godt utstyrt tror jeg nok du blir fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...