ThomasE91 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 I dag har jeg fått meg ny grill på bilen også har jeg fått led pærer i grøftelysene;) Også har jeg fått på sommerfelgene på bilen;) akk nå er bilen hos fredrik her på forumet for en skikkelig shining;)
bmwtussan Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 I dag fikk 3 serien luftet seg litt, ble en rask vask også.
Jan Tore Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 [ Bilde ]Nyvasket! Å herregud. Litt av en farge på felgene
rublings Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 I dag har jeg fått meg ny grill på bilen også har jeg fått led pærer i grøftelysene;)Også har jeg fått på sommerfelgene på bilen;) akk nå er bilen hos fredrik her på forumet for en skikkelig shining;) [ Bilde ] [ Bilde ] Tøft å få sett denne live
milhouse Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Shortshifter installert og tidenes styggeste girspak!!
milhouse Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Var ikke veldig mandig akkurat den der, milhouse Det er nettopp det den er synes jeg. Ser nesten ut som en del av sortementet på kondomeriet... Jaja, da blir det begge hende på rattet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå