noekult Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Fra i natt[ Bilde ] Veldig lekker E46! De røde senterkoppene gjorde mye for den tøffe looken
norbakken Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 [ Bilde ]Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais. Fin! Høres ut som du bruker den helt riktig, selv om jeg håper jeg unngår det fysiske forfallet med å kjøre slik bil
noekult Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 [ Bilde ]Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais. Fin! Høres ut som du bruker den helt riktig, selv om jeg håper jeg unngår det fysiske forfallet med å kjøre slik bil Hehe, kjører den ganske friskt jeg, hvis veiene er tomme og humøret er der, den klager ikke
JonEldaR Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 et par stemningsbilder fra bilen min som er til salgs!
HypeTraxX Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Tok et par bilder i sta i nytt verksted. Har endelig fått på no dekk på felga!
Tzunami Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Ser gromt ut! men du har vel satt hjulene på feil side? feil rotasjon på venstre iallefall
HypeTraxX Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Takk! Det er bare dytta dit for og prøve Det er nok en smule for mye strekk, også stikker det ut mer foran enn bak. Så jeg må vel finne på noe lurt
tommyheimberg Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Tok et par bilder i sta i nytt verksted. Har endelig fått på no dekk på felga! [ Bilde ] [ Bilde ] Detta blir så rått!, gleder meg til updates, lenge sia nå.. Og som jeg skreiv på facebook det lilla innteriøret MÅ i bilen!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
HypeTraxX Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Tok et par bilder i sta i nytt verksted. Har endelig fått på no dekk på felga! [ Bilde ] [ Bilde ] Detta blir så rått!, gleder meg til updates, lenge sia nå.. Og som jeg skreiv på facebook det lilla innteriøret MÅ i bilen!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Detta blei drøyt! Syntes ikke så godt på bilder Det er dessverre ingen updates fra i år. Jeg har bare flyttet på bilen til nytt stoort verksted Dèt lilla interiøret kan folk se i min gamle 316 på E30Meet som bror min kjører om dagen. Det vurderes solgt hvis ikke brutter`n vil ha det
matsi Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Prøvde ronellene på E92 idag [ Bilde ] Blei tøft blir nok bra når de er pussa opp greie felger å ha mens en venter osv Nå vil jeg ha noen gromme 18" til min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå