Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Nyvasket i mørket :)

wwvzpr1gy8dzmpsr3vg3.jpg

nxhjnig92cspzy245j62.jpg

Fikk tak i noen styggbillige "universal M3 speil", var helt ny. Eneste jeg ikke liker er "carbonen", typisk lakkcarbon. Tenkte å lakke disse selv, synes metallic/klarlakk er litt vanskelig å få til uten appelsinhud, så heller mer mot matt sort :) Har matt vinduslister, stolper, grill ++ så kan umulig bli værre en orginale speil med steinsprut..

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madammen sin nye bil. Lite steg opp fra 2000 Micra 1.0 :mrgreen:

[ Bilde ]

Hu har sinnsykt god bilsmak ;) Herlig og morsom bil å kjøre!

Jepp, og jeg er kjempe misunnelig. 120D med 177hk, går ganske godt. Noen tips om greie oppgraderinger? Har sett litt på 2012 facelift baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Fått meg BMW for 1 måned siden nå! Noen tips til hva eg burde gjør med det :D

Grattis. Fin bil!

tips: hvis du tenker på personalisering/modifisering av bilen, så gjøre det DU føler er tøft, ikke hva alle andre her inne synes. ;)

Takk! Sant nok! Eneste tanken eg har, er ... Holde fast i farge kombinasjonen både utvendig og innvendig. Svart/chrome. Så blir vell og fikse på små detaljer. Nye lykter(xenon - Angel Eyes).

[ Bilde ]

Fått meg BMW for 1 måned siden nå! Noen tips til hva eg burde gjør med det :D

Litt senk er i grunnen nok på disse bilene. :) M-tech 2-frontfanger gjør også susen.

Har sett litt på M-tech 2 fanger, trur den hadde passt bra inn! Senking er eg litt usikker på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madammen sin nye bil. Lite steg opp fra 2000 Micra 1.0 :mrgreen:

[ Bilde ]

Hu har sinnsykt god bilsmak ;) Herlig og morsom bil å kjøre!

Jepp, og jeg er kjempe misunnelig. 120D med 177hk, går ganske godt. Noen tips om greie oppgraderinger? Har sett litt på 2012 facelift baklykter.

Facelift og blackline er en fin oppgradering. Gjør seg det :) Har selv det på en 08 modell, så plug'n play. Men bestiller du husk High edition (xenon varianten) som er LED og ikke vanlige pærer.

(gammal)

aI3on.jpg

(LCI blackine)

5W1oo.jpgoWGWy.jpg

Jeg har også performance eksos med 2 stusser som løfter rompa ett hakk! + performance sideskjørt.

Skal også ordne m-striper til grillen så fort jeg har målt rillene. Bare gi lyd om du vet målene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...