lassew93 Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 De skal bort ja Det liker vi ellers sinnsykt pen bil! skal selv ha matt hvit etterhvert, er så mye finere enn med perlemor da matt blir skikkelig hvitt og ikke "gjennomsiktig" og kjedelig. kanskje fjerne klisteret på frontruta også?
Tzunami Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 De skal bort ja Det liker vi ellers sinnsykt pen bil! skal selv ha matt hvit etterhvert, er så mye finere enn med perlemor da matt blir skikkelig hvitt og ikke "gjennomsiktig" og kjedelig. kanskje fjerne klisteret på frontruta også? Jeg ville fjernet klistremerket i frontruten, fjernet ledstripene, flyttet skiltet en cm eller 2 lenger opp så det ligger midt imellom nyrer og "grillen" i fangeren, samt vurdert noen lysere felger? mørke felger er absolutt tøft, men kan fort forsvinne, og på en ellers helt hvit bil så blir de for svarte for meg, tror den hadde kledd noen antrazit/gunmetal-felger av noe slag Just my 2 cent
Wolfeh Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 [ Bilde ] Jeg liker biler som ligger på taket.
///Kristian Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 [ Bilde ] Jeg liker biler som ligger på taket. Riktig vei her..
///Kristian Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Det var a merkelig. Rektig vei her:p
SAF Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 De skal bort ja Det liker vi ellers sinnsykt pen bil! skal selv ha matt hvit etterhvert, er så mye finere enn med perlemor da matt blir skikkelig hvitt og ikke "gjennomsiktig" og kjedelig. kanskje fjerne klisteret på frontruta også? Jeg ville fjernet klistremerket i frontruten, fjernet ledstripene, flyttet skiltet en cm eller 2 lenger opp så det ligger midt imellom nyrer og "grillen" i fangeren, samt vurdert noen lysere felger? mørke felger er absolutt tøft, men kan fort forsvinne, og på en ellers helt hvit bil så blir de for svarte for meg, tror den hadde kledd noen antrazit/gunmetal-felger av noe slag Just my 2 cent Liker forslagene Stripene skal bort! Tenker på og kombinere fargen på felgene med svart og hvit og skiltet skal flyttes
Waterhouse Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Måtte innom vaskehallen på vei hjem for å skylle av litt støv.
StigJ Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 [ Bilde ]BMW i pyjamas. 1 stk. Z4 roadster facelift i pyajamas?
magneten Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 [ Bilde ]BMW i pyjamas. 1 stk. Z4 roadster facelift i pyajamas? Helt riktig Får slenge inn et par bonusbilder, da. (Bilen har fått seg nye eksostupper og kortere antenne.) Før/etter.
StigJ Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 "Stubby" er jo den obligatoriske første modden på en Z4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå