Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Var nett ute en tur mens jeg venta på å hente guttungen på skolen..

 

post-76359-0-00946100-1381755090_thumb.j

Litt motlys kan du si... Hadde bare mobil..

 

post-76359-0-55863000-1381755151_thumb.j

post-76359-0-22670300-1381755190_thumb.j

Grei størrelse på dekka bak.. Dette er 305/25/20, men er ikke strekk i det hele tatt.. Hva kan størrelsen være på felgen da? 9.5" 10" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nett ute en tur mens jeg venta på å hente guttungen på skolen..

 

attachicon.gifIMG_20131014_134515.jpg

Litt motlys kan du si... Hadde bare mobil..

 

attachicon.gifIMG_20131014_134533.jpg

attachicon.gifIMG_20131014_134638.jpg

Grei størrelse på dekka bak.. Dette er 305/25/20, men er ikke strekk i det hele tatt.. Hva kan størrelsen være på felgen da? 9.5" 10" ?

Får du ikke syk rullemotstand av dette? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tvert imot ut som du har "ballong" med de dekkene der, de stikker utenfor felgen! :P

Tipper at det er 10,5" bred?

 

Ja, når disse er "oppbrukt" blir ikke det kjøpt nye i samme dim. det er sikkert ;)

 

Får du ikke syk rullemotstand av dette? :o

 

Kan ikke si at det merkes noe merkverdig, men jeg har jo kun kjørt på sykkeldekk dim. i flere år da (Opel'en) så alt over 185 er jo svært :P Litt sporing er det, men har vært borti mye værre enn dette.. Fremme er det 255/30/20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dekktypen spiller litt inn her, for fremme er det akkurat samme. Kanskje det er 9,5" bak da og 8,5" fremme? Jaja, samme kan det være. Par uker til så skal de av så kan sjekke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dekktypen spiller litt inn her, for fremme er det akkurat samme. Kanskje det er 9,5" bak da og 8,5" fremme? Jaja, samme kan det være. Par uker til så skal de av så kan sjekke da..

 

Da kan det jo høres slik ut ettersom jeg har samme dekkdimmensjoner som deg, men med rette dekkdimmensjoner (har. hhv. 9x20 og 10x20).

 

Tøft bilde Salt! skal bare være litt pirkete og nøyaktig, og "klage" på noe så ubetydelig som senterkopp, den burde kanskje vært rett :P

Uansett kult bilde, og digger de felgene dine!!

 

Takker Joachim! Hehe, det tenkte jeg faktisk ikke på, men ser at det kunne vært gjort. :)

Når det gjelder felgene er det helt klart et elsk eller hat objekt, men jeg simpelten elsker dem. De virker massive og kler bilen godt, så jeg er tilfreds med dette kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...