williamwiers Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Monterte nye lykter idag bilen skriker etter oransje blinklys, grøftelys/tåkelys, senk og sommerhjula! 320i coupe i fiolett farge Mariuskv og Mathias Holtsdalen reagerte på dette 2
tonyku Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Da var sommerdekkene kommet på her i Nord Norge og Venter spent på ny motor å kasse fra Molde Sent fra min D5503 via Tapatalk
-Erik- Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Fikk seg visst nye dekk i dag Kjøre noe lavere enn det her blir vertfall latterlig for min del Er nesten i overkant allerede. Det der var ryddig! Hvis det er lov å være pirkete ser den en eller to mm for "høy" bak, hvis det går ann å kalle den det Mulig det fordi den står i bakke, eller ihvertfall ikke på helt flat mark. Uansett knall tøff bil! Håper det er sommerhjula
Fredrik 90 Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Går det der an å kjøre med uten å subbe og skrape nedi?
Mattae Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Det der var ryddig! Hvis det er lov å være pirkete ser den en eller to mm for "høy" bak, hvis det går ann å kalle den det Mulig det fordi den står i bakke, eller ihvertfall ikke på helt flat mark. Uansett knall tøff bil! Håper det er sommerhjula Takker Har ikke justert bak ennå Løftebukken var ikke ledig idag så fikk ikke justert det, foran tar bare 2 min å justere med vanlig jekk Er samme høyde foran i bakke eller ikke bak er den noe lavere på flat mark, men skal lengere ned Er sommerhjul ja brukte samme felgene i vinter med 225/40R18 pirelli sottozero dekk, var ikke i nærheten så lav da Fredrik, den subber faktisk ingenting, men skraper litt i plasten i fartshumper, og litt i eksosen viss det er slitt asfalt(dype hjulspor) er ikke så mye klaring å gå på
Torbjørn Stokland Hagen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Tatt mens jeg har den beste parkeringsplassen på jobb
Underground1983 Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 etter vask og motorvask idag. StigJ og Skulebollen reagerte på dette 2
E3Sex Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Hva heter Hva heter den? Så ut som 2 stk m3 leppe?
APedersen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Fikk seg visst nye dekk i dag Kjøre noe lavere enn det her blir vertfall latterlig for min del Er nesten i overkant allerede. Så deg ved Sola flyplassen på Fredag når du stod i rundkjøringa, den var laav! Tøft
ZhilleN Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Så ut som 2 stk m3 leppe? Ja er to stk m3 lepper
APedersen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Finner man ikke lepper som er ca dobbelt så "stor" som den originale M3 leppa, altså i en hel del?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå