wicky124 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 står vel lenger inn, samt senk? Helt riktig og fordi den står ved siden av x5....
Etaten Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Nydelig..... En får litt lyst på en strøken e30 igjen altså!
Kvasi Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Blir fort litt titt og ofte Du har ikke no tung stereo i stua du også må holde øye med tilfeldigvis?
Etaten Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Blir fort litt titt og ofte Du har ikke no tung stereo i stua du også må holde øye med tilfeldigvis? Hehe....... Joda... Dvs, akkurat nå så står oppsettet lagret på gjesterommet Hvem kan dette være tro? : nå har jeg en liten mistanke
Etaten Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hehehe..... Nei, jeg foretok litt andre valg når jeg kjøpte ny leilighet.. gikk for ett oppsett med veggmonterte høyttalere.... Litt sånn clean look... Savner dog "tyngden" og fylden i lyd, så det blir litt endringer igjen snart.. (Har heldigvis ikke solgt unna høyttaleroppsettet minus subbene da...) Nå går vi vel o.t her, men slik kan det gå seint på kvelden
Kvasi Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hørtes nesten trist ut, da kan umulig øllene smake like godt nå? Tilbake til topic ja. Smekk ut flere bilder av bilen
Etaten Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Gradvis overgang fra lyd til bil i første bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå