Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Nettop... ikke godkjent senk som er skrudd i bånn, svarte lykter (WHY??) og garantert andre feil som ikke akkurat gjør bilen din så veldig trafikksikker...?

Så biler med fks luft da som ikke er lovlig i norge, burde BT komme hjem til vedkommende og hente skilta pga trafikk sikkerhet?? Å det er MAAANGE med lamin-X foreksempel.. Så dette er meget dårlige argument...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så biler med fks luft da som ikke er lovlig i norge, burde BT komme hjem til vedkommende og hente skilta pga trafikk sikkerhet?? Å det er MAAANGE med lamin-X foreksempel.. Så dette er meget dårlige argument...

Ja BT burde dratt hjem til hver enkelt og klippet skiltene, og bedt dem om å enten komme innom og godkjenne kittet eller montere det originale igjen...Lamin-x i gult på f.eks tåkelys er en ting...Men sort soting av frontlykter!?

IQ er en fin bil gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen var godkjent senket i den høyden så hadde den aldri blitt avskilta...Men hvorfor sote lyktene? Bedre å kjøre med kun park på natta...

bare for å irritere deg, så skal bilen rett hjem til verkstedet, så fort den er godkjent igjen, hvor senk blir montert samt soting av lykter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du supertøff når du har sorte frontlykter og ubrukelig senking? Bare lurer...får du skikkelig streetkred av gutta på shell og esso? :)

Bryr meg fint lite om hva du gjør med din bil...men håper du en dag kjører i mørket med sotefilm, ikke ser en shitt, og kræsjer bilen din i en svær stein som ligger midt i veien fordi "du skulle leke kjekkas med sorte frontlykter"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du supertøff når du har sorte frontlykter og ubrukelig senking? Bare lurer...får du skikkelig streetkred av gutta på shell og esso? :)

Bryr meg fint lite om hva du gjør med din bil...men håper du en dag kjører i mørket med sotefilm, ikke ser en shitt, og kræsjer bilen din i en svær stein som ligger midt i veien fordi "du skulle leke kjekkas med sorte frontlykter"....

er meget lett soting, så at det lyser så ræva som du mener det gjør, gjør det faktisk ikke :) men at det reduserer lyset litt, det gjør det.

streedcred fra gutta? jeg gjør det pga JEG syntes det ser bra ut, og ubrukelig senk? jaja, smaksak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...