ESveen Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Så alle originale M-tech bilene som er laget er bare tull da mener du?
Dr_S Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Så alle originale M-tech bilene som er laget er bare tull da mener du? Det er folk som ikke vet mye om BMW stort sett, som har den oppfatningen at de som har M-tech stylede biler, prøver å etterlikne M3/M5.
-Anders- Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Den bilen her hadde vært like stygg om den hadde hatt 1000 hester spørr du meg.. Helt jævlig... og du får aldri solgt den igjen!
Bmwkim Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Synes det er litt av sjarmen med biler som skiller seg ut Noen har alltid en mening, positivt eller negativt. Hadde tatt det som et kompliment at alle har et synspunkt om bilen min
mAZE Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Denne var da tøff, men bare pga det er disse fargene jeg valgte på rallycrossbilen denne sesongen. (Photoshopping-konkurransen før i år)
Haug530D Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Synes den var tøff jeg, men ville nok hatt sorte lister på dørene/skjermene og fangerne, samt sorte dørhandtak, muligens sort sportsinteriør også. Men uansett ett greitt utgangspunkt, sette på Turbo, Kompressor etc...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Bilen var stygg den, men han burde lære seg å skrive ordentlig. Kjenner at jeg blir litt oppgitt når jeg ser på annonser som det virker som at eieren har slengt ihop på 0,5 sekunder.
FTE Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Så alle originale M-tech bilene som er laget er bare tull da mener du? Det er forskjell på M-tech og original M5 styling hvis det er meg du refererer til. Har selvfølgelig ikke noe mot at folk styler bilene sine med M-styling, eller M-tech, jeg har sistnevnte selv jeg. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det passet med full M5 look på en såpass liten motor som denne bilen har. Og du Dr_S, du antyder at jeg ikke har peil eller ser forskjell, jeg både vet og ser veldig godt forskjell på M og M-tech.
Dr_S Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Så alle originale M-tech bilene som er laget er bare tull da mener du? Det er forskjell på M-tech og original M5 styling hvis det er meg du refererer til. Har selvfølgelig ikke noe mot at folk styler bilene sine med M-styling, eller M-tech, jeg har sistnevnte selv jeg. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det passet med full M5 look på en såpass liten motor som denne bilen har. Og du Dr_S, du antyder at jeg ikke har peil eller ser forskjell, jeg både vet og ser veldig godt forskjell på M og M-tech. At du synes det ikke passer med M-styling på ikke-M biler, er noe du får ta opp med BMW.
Lars89 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Passer godt inn på en eller anna bensinstasjon/rånestripe. Med en litt mildere farge kunne den blitt rå. Dette ble litt mye... Er mange som kun bryr seg om utseende, så er nok ikke noe problem å få solgt. Bare se på automote Min gamle 98 318i blir påkosta 100K i interiør/eksteriør og 0 i motor...
Marius2002 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Har sett bilen IRL, og synes den er utrolig stilig! Virker kanskje litt "wow" på bildene, men anbefales å se i virkeligheten før man negativiserer den.
SofaKingFresh Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Likte faktisk fargekombinasjonen sinnsykt godt Trodde aldri det skulle kle en E39, men det gjorde den Synd det er en 520 automat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå