Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så alle originale M-tech bilene som er laget er bare tull da mener du?

Det er folk som ikke vet mye om BMW stort sett, som har den oppfatningen at de som har M-tech stylede biler, prøver å etterlikne M3/M5.

Skrevet

Synes det er litt av sjarmen med biler som skiller seg ut :) Noen har alltid en mening, positivt eller negativt. Hadde tatt det som et kompliment at alle har et synspunkt om bilen min :)

Skrevet

Denne var da tøff, men bare pga det er disse fargene jeg valgte på rallycrossbilen denne sesongen. :) (Photoshopping-konkurransen før i år)

Skrevet

Synes den var tøff jeg, men ville nok hatt sorte lister på dørene/skjermene og fangerne, samt sorte dørhandtak, muligens sort sportsinteriør også.

Men uansett ett greitt utgangspunkt, sette på Turbo, Kompressor etc...

Skrevet

Det er forskjell på M-tech og original M5 styling hvis det er meg du refererer til. Har selvfølgelig ikke noe mot at folk styler bilene sine med M-styling, eller M-tech, jeg har sistnevnte selv jeg. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det passet med full M5 look på en såpass liten motor som denne bilen har.

Og du Dr_S, du antyder at jeg ikke har peil eller ser forskjell, jeg både vet og ser veldig godt forskjell på M og M-tech.

Skrevet

Det er forskjell på M-tech og original M5 styling hvis det er meg du refererer til. Har selvfølgelig ikke noe mot at folk styler bilene sine med M-styling, eller M-tech, jeg har sistnevnte selv jeg. Jeg sa bare at jeg ikke syntes det passet med full M5 look på en såpass liten motor som denne bilen har.

Og du Dr_S, du antyder at jeg ikke har peil eller ser forskjell, jeg både vet og ser veldig godt forskjell på M og M-tech.

At du synes det ikke passer med M-styling på ikke-M biler, er noe du får ta opp med BMW.

Skrevet

Passer godt inn på en eller anna bensinstasjon/rånestripe. Med en litt mildere farge kunne den blitt rå. Dette ble litt mye...

Er mange som kun bryr seg om utseende, så er nok ikke noe problem å få solgt. Bare se på automote :wink:

Min gamle 98 318i blir påkosta 100K i interiør/eksteriør og 0 i motor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...