Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
M7 høres midt i blinken ut, nå snakker vi stor familieracer. :D

Hehe, mer en direktørracer!

BMW går litt mot strømmen for tiden eller? Med den ene motorsterke (ikke miljøvennlig) bilen etter den andre. (Sett bortfra de små modellene). Først X5 og X6 ///M og nå denne. Ikke det man helt forbinner med M heller... 8)

Og for å ikke snakke om 760i med V120 twin turbo og 544hk.. 8)

Skrevet
M7 høres midt i blinken ut, nå snakker vi stor familieracer. :D

Hehe, mer en direktørracer!

BMW går litt mot strømmen for tiden eller? Med den ene motorsterke (ikke miljøvennlig) bilen etter den andre. (Sett bortfra de små modellene). Først X5 og X6 ///M og nå denne. Ikke det man helt forbinner med M heller... 8)

Og for å ikke snakke om 760i med V120 twin turbo og 544hk.. 8)

Snasent det også ja, men synes egentlig grillen er litt høy på de nyeste 7 seriene jeg.

Skrevet
Audi lager jo RS av omtrent alt de også.

Gjør de egentlig det?

Jeg trodde det kun eksisterte rs4 og rs6, samt noen rykter om fremtidige modeller.

TT-RS, RS3 og RS5 kommer snart...

Skrevet

BMW lager vel biler som de tror folk vil kjøpe? markedet er så stort som kundene gjør det til...bmw tenker like lite nostalgi som alle andre... M er ikke det samme som på 80 tallet og det kommer aldri til å bli det.

Skrevet

nei men det var snakk om hvorfor bmw vanner ut M merket.

Var det ikke egentlig snakk om at noen mente at Bmw ikke burde lage så mange M-modeller? Jeg tror nok de fleste skjønner hvorfor de gjør det, og jeg tror at forklaringen stemmer overens med din. Likevel så ser jeg ikke hvorfor vi skal applaudere et hvert forsøk på å selge flere biler. Se f.eks. på Toyota Corolla.

:wink:

Skrevet

Jeg syns også det er tøft at det lages M av litt mer enn de vi har idag. Jeg tror imidlertid at dette, desverre, ikke er en kommende M7. Toppen av 7 serien tror jeg forblir 760i med V12 TwinTurbo på 544hk. Jeg tror imdilertid dette her kan dreie seg om den kommende 745d, 3.0 R6 med trippel turbo og 354hk.. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...