Hansh Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 jøss, en bvw passat jo, hahah.. Øh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Ja, det begynner å dra seg til. De tekniske dataene og pressemeldinen er allerede klart, men BMW vet selv ikke hvilken dag de vil slippe det. Ryktene tilsier 24 November, men trolig kommer informasjonen ut allerede om noen dager.. Her er forøvrig umaskerte interiørbilder.. Ser rimelig lekkert ut. Forøvrig moro å se at midtkonsollen er speilvendt kontra det som er på E60.. litt rart da det ville vært mer logisk med midtarmlene og interiørlist snudd andre vei, men det er nok bare en tilvendingssak.. Jeg gleder meg! http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=315630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Her ser man interiøret ganske bra, ser veldig bra ut ! http://www.bmwblog.com/2009/10/26/2011- ... eiled/qq2/ Edit: Ble dobbelt post her, samme bilder som Saltkjelen peker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Dette så veldig veldig lovende ut. Kjenner "må ha" følelsen kommer snikende med en gang. Bilen ser ut til å få noen veldig fine linjer og kommer til å bli vellyket, det er jeg sikker på. Jeg synes alle 5-seriene er like finne men på forskjellige måter. E34 er en lekker bil til å være fra slutten av 80 tallet, E39 er en lekker bil fra 90 tallet og henger fortsatt godt med, den er dessuten den beste 5- serien til nå å kjøre, og E60 likte jeg ikke i begynnelsen men nå er den bare kjempe lekker. Spør du meg så kunne E60 fortsatt ha hengt med noen år til design messig, hadde den bare fått en teknisk oppgradering. Nye 5-serie skal bli utrolig spennende å se, interiøret ser veldig eksklusivt ut og likner veldig på 7-serien. Håper for gudsskyld BMW kan holde seg til rekkeseksere og V8ere i denne, firere har ingen ting i en 5-serie å gjøre skal man kjøre miljøvennlig så har man 3-serie og 1-serie. I værste fall Prius(grøss), dessuten så er ikke utslipp og forbruk så hakkende galt på dagens 525 D. Men skumle rykter vil ha det til at det skal komme en gjerrig 518 diesel med motor godt under to liter og to turboer, men det er bare rykter. Håper på å få legge hendene på en slik med tid å stunder, men må nok innom E60 først. Kommer nok drøssevis av dem på brukt markedet framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Forøvrig moro å se at midtkonsollen er speilvendt kontra det som er på E60.. litt rart da det ville vært mer logisk med midtarmlene og interiørlist snudd andre vei, men det er nok bare en tilvendingssak.. Jeg gleder meg! Uten tvil et umiddelbart lekkert interiør! I motsetning til når E60 kom med sitt spesielle interiør og midtkonsoll som var vanskelig å svelge. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med speilvendt midtkonsoll i forhold til E60? Jeg synes det er i samme kategori som i F10, som jeg ser som en evolusjon fra E70 (som igjen er en naturlig utvikling fra E53) og går mer tilbake til slik som E39 var med tanke på sammenhengende midtkonsoll ned til girspaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Forøvrig moro å se at midtkonsollen er speilvendt kontra det som er på E60.. litt rart da det ville vært mer logisk med midtarmlene og interiørlist snudd andre vei, men det er nok bare en tilvendingssak.. Jeg gleder meg! Uten tvil et umiddelbart lekkert interiør! I motsetning til når E60 kom med sitt spesielle interiør og midtkonsoll som var vanskelig å svelge. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med speilvendt midtkonsoll i forhold til E60? Jeg synes det er i samme kategori som i F10, som jeg ser som en evolusjon fra E70 (som igjen er en naturlig utvikling fra E53) og går mer tilbake til slik som E39 var med tanke på sammenhengende midtkonsoll ned til girspaken. Jeg har nok en motsatt oppfatning av interiøret av E60 enn det du har. Nå kan det jo ha noe med at jeg har eid en slik en i 6,5 år, men med de riktige kombinasjonene syns jeg interiørene er rimelig lekre. Her er hva jeg mener med speilvendt i forhold til E60.. Det ser litt ut som om F10 blir vinklet mot passasjeren.. For min del vil det bli mer naturlig å vinkle mot sjåføren.. E60's midtkonsoll går som den røde markeringen på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ah, nå ser jeg hva du mener Saltkjelen. La ikke merke til dette. Trodde du mente dachboardet (eller hva man kaller det på norsk? Instrumentpanel?). Ang. E60 så mente jeg at det var radikalt i forhold til E39, og det gjaldt vel hele bilen. Forstå meg riktig; per i dag kan jeg ikke tenke meg en penere familiebil enn E60/61! Designet har modnet vanvittig godt, i tillegg til at interiøret har fått de riktige justeringene! Det er et kjennetegn på god design! (Andre produsenter som Mazda og Opel lager desig som er kule med det samme, men har en tendens til å "råtne" under livsforløpet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå