Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytter ut Z4en med en Påsje 997 GT3 anyday. Og som vinterbil hadde det nok blitt en RR Evoque (selv om jeg ikke liker traktorer).

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg liker alt som jeg synes er interessant og/eller morsomt. Synes det meste produsert etter 1990 er uinteressant (finnes selvfølgelig unntak). Favoriserer ofte arbeiderklassebiler fremfor det eksotiske. Liker svært få amerikanske biler.

Skrevet

For meg så er det kun BMW! Gammelt som nytt :) Og etter BMW så kommer Amcars, helst Chevrolet men både Ford og Dogde går. Også gammelt som nytt :) Men Audi og enkelte VAG produkter kan også gå, sammen med Volvo :)

Mercedes og japanske biler er bannlyst på min gårdsplass :twisted:

Aller helst så vil jeg ha, og prøve så skaffe meg om ikke alt for mange åra:

F10 530xd (grombil)

E24 635 CSI (kosebil)

Chevy Tahoe LTZ Nye typen (familiebil)

Jeg ser at jeg bare må begynne å spare og leite etter en god venn som jobber i bank :wink:

Skrevet

Liker masse av de største Tyske bilprodusentene. Bortsett fra Porsche.

Dessverre er det laget mange stygge biler de siste årene. (Spesielt Mercedes har tapt seg litt i mine øyne)

Liker kanskje en og annen Ferrari og Lambo, men ville heller hatt M-bil. Hver sin smak! hehe.

Er ganske lojal BMW tilhenger, så visst jeg skulle hatt et annet merke, måtte det vært som 2. bil.

Da kunne jeg hatt alt fra 60-70 og sent 2000-talls av amcars som: Chevrolet, Dodge, Mustang, Pontiac e.l.

Skrevet

No. 1- BMW

2. Ford mustang(gone in 60 sec)

3. Gmc Yukon/chrysler c300 stv ---> familie vogner :)

4. MB-nyere s og e klasse

Masse annet men dette blir for mye :)

Skrevet
Dessverre er det laget mange stygge biler de siste årene. (Spesielt Mercedes har tapt seg litt i mine øyne)

Mercedes tapte seg veldig med w210 og w211, men synes de har kommet seg ganske bra med w212. Bilen ser mye bedre ut enn tidligere og virker mer eksklusiv med tanke på interiøret. Men egen erfaring tilsier at det har vært litt for mye problemer med w212, og på facelift modellen har de greid å dytte inn American style ratt giring til automaten :P

Av Mercedes synes jeg faktisk nye b-klasse virker som en veldig fin og fornuftig bil.

Skrevet

Tror det måtte blitt Amerikansk, om jeg skulle kjøpt noe annet enn BMW.

Håper kanskje på en amcar iløpet av sommeren :)

Skrevet

Forholdsvis realistiske favoritter som ikke er BMW er: 911'r fra tidlig 90-tallet, Audi urquattro og RS2, Lancia Delta Integrale, Caterham Super Seven, tidlige utgaver av Subaru Impreza Turbo og til slutt bilen jeg drømte om da jeg var liten: deTomaso Pantera.

Urealistiske favoritt - 911 GT3 RS 4.0

Skrevet

Bmw er på topp, såklart ;)

Ellers er jeg jævlig sjarmert av gammal pre 1982 Japse. Gammel japse med RWD er skamtøft, synd det er svært få igjen av dem. Husker førstebilde var en 1981 626 med bakhjulstrekk. Idiotisk bil å sladde med, 2.0l og 4 trinns kasse med stiv aksel bak. Hahah latterlig morsom egentlig.

Skrevet

BMW topper lista, etter det kommer Audi med motor og quattro, S-serien :)

Så kommer gammel Ford aka Taunus, Sierra og Cosworth. (Ser på disse mer som herjebiler egentlig.)

Skrevet

Min absolutte drømmebil er Porsche 997 GT3 RS 4.0.

Er ikke så veldig merke fantast, men liker ting som er ordentlig. Og da er det BMW.

Akuratt nå har jeg lyst på VW Touran som bruksbil/praktisk bil.

Ellers så liker jeg det som er rått og spennende. Liker Supra veldig godt, men det er en bil jeg ikke kan tenke meg å eie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...