Olelink Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Tikker inn masse flotte forslag her nå ser jeg. Når dere legger ut på ny roadtrip stiller vi ett krav til dere Dere skal ha med kamera og bruke det flittig, for en ny write-up er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Enig flott bil! Og med 343hk i disse burde vel duge, men ikke å se hele tida de desverre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Tikker inn masse flotte forslag her nå ser jeg.Når dere legger ut på ny roadtrip stiller vi ett krav til dere Dere skal ha med kamera og bruke det flittig, for en ny write-up er ett must Denne oppfordringen går selvsagt til alle som har tenkt seg på tur i sommer - med eller uten sans for å omtale seg selv i tredjeperson i trådtittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Kjempeartig tråd Har lest gjennom alt og får skikkelig lyst til å dra på slik roadtrip selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Tikker inn masse flotte forslag her nå ser jeg.Når dere legger ut på ny roadtrip stiller vi ett krav til dere Dere skal ha med kamera og bruke det flittig, for en ny write-up er ett must Denne oppfordringen går selvsagt til alle som har tenkt seg på tur i sommer - med eller uten sans for å omtale seg selv i tredjeperson i trådtittelen. Jeg og Clerion skal på roadtrip Sverige rundt i uke 23. Dog ikke i dress og cab, sånn som disse 2 kaksene. Blir Corolla og fiskestang her, men bilder blir det nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg og Clerion skal på roadtrip Sverige rundt i uke 23. Dog ikke i dress og cab, sånn som disse 2 kaksene. Blir Corolla og fiskestang her, men bilder blir det nok av! Pøh... litt av poenget var/er jo at cab´en er en BMW, men en roadtrip kan naturligvis være morsomt i en annen bil også. Jeg har f.eks mange gode minner fra div. turer i forskjellige Porscher... Neida... kjør på med en roadtrip dere og post mange bilder underveis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg og Clerion skal på roadtrip Sverige rundt i uke 23. Dog ikke i dress og cab, sånn som disse 2 kaksene. Nei, nu får der være nok sjikanøse bemerkninger om oss sobert kledde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Det ble dessverre ikke noen road trip i år, og nå er jo også bilen solgt, og barn nært forestående. Nå er det opp til Fredrik å kjøpe sportsbil, så blir det nok tur igjen! Tror Fredrik har sportsbil igjen før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Du får sette ekstra stort press på Fredrik nå så han faller for fristelsen for sportsbil innen sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Du får sette ekstra stort press på Fredrik nå så han faller forfristelsen for sportsbil innen sommeren Det gjør jeg nok ikke, men det går ikke lang tid mellom hver gang jeg tenker på Simon´s fantastiske Z4. Jeg kikker stadig på filmsnuttene av bilen på Youtube... lukker øynene og nyter godlyden fra bilen. Selvfølgelig står en E85 på ønskelisten, men med en aktiv familie, hus etc. er det mange ting som må prioriteres foran en sportsbil. Et godt kompromis er imidlertid en E91 med litt motor. Jeg vil imidlertid anbefale alle å legge ut på en roadtrip i Norge, men husk at poenget ikke er å komme hurtigst mulig frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Det gjør jeg nok ikke, men det går ikke lang tid mellom hver gang jeg tenker på Simon´s fantastiske Z4. Jeg kikker stadig på filmsnuttene av bilen på Youtube... lukker øynene og nyter godlyden fra bilen. Selvfølgelig står en E85 på ønskelisten, men med en aktiv familie, hus etc. er det mange ting som må prioriteres foran en sportsbil. Et godt kompromis er imidlertid en E91 med litt motor. Jeg vil imidlertid anbefale alle å legge ut på en roadtrip i Norge, men husk at poenget ikke er å komme hurtigst mulig frem. Så sant, så sant Fredrik. Ser såklart det med familie og hus. Begynner selv å kjenne meg igjen etter hvert som man vokser til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 \:D/ http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26188450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Du får sette ekstra stort press på Fredrik nå så han faller forfristelsen for sportsbil innen sommeren Det gjør jeg nok ikke, men det går ikke lang tid mellom hver gang jeg tenker på Simon´s fantastiske Z4. Jeg kikker stadig på filmsnuttene av bilen på Youtube... lukker øynene og nyter godlyden fra bilen. Selvfølgelig står en E85 på ønskelisten, men med en aktiv familie, hus etc. er det mange ting som må prioriteres foran en sportsbil. Et godt kompromis er imidlertid en E91 med litt motor. Jeg vil imidlertid anbefale alle å legge ut på en roadtrip i Norge, men husk at poenget ikke er å komme hurtigst mulig frem. Hva med å handle en billigere "dedikert" morobil, slik som vi ungkalvene gjør? Tror du har potensiale til å falle rett i trackdayfellen, bare du prøver For the record, trackdayfellen er en positiv ting... (sett bort fra lommeboken). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Hva med å handle en billigere "dedikert" morobil, slik som vi ungkalvene gjør? Tror du har potensiale til å falle rett i trackdayfellen, bare du prøver For the record, trackdayfellen er en positiv ting... (sett bort fra lommeboken). Jeg har jo hatt noen relativt fornuftige sportsbiler, men det begynner å bli noen år siden nå. Jeg var faktisk en av de aller første som kjøpte en MX-5 i Norge. Jeg kjøpte den til meg selv som 23 års gave etter å ha lest om bilen i CAR. Jeg mener å huske at den var en av 40 stk. i en batch biler Mazda i 1989 tok inn før modellen ble offisielt importert til Norge i 1990. Her er den på påske-roadtrip til Wimbledon utenfor London i 1990. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Neste år kan du importere en 944 som veteran 4500,- i avgifter. Da snakker vi billig kjøreglede. Så er det bare å momse inn en 944 turbo av senere årgang, strippe ned veteranen og bygge den opp med turbodeler (om det er lov?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå