Mexos Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 nå har ikke jeg største erfaringen med cab, men syns vindstøyen er plagende i lengden over 70-80kmt, samtidig som man må ha mye lyd på anlegget for å kunne høre musikken..Ser no uansett ut som en gøy tur da.. og absolutt en herlig bil å kjøre.. Du må prøve å kjøre cab med vindskjerm og vinduene oppe. Da er vindstøy et ukjent fenomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 1 ungkar og 1 gammel gift mann med barn på tur Stilig.. Haha, gammel mann.!? I hvilken alder blir man en gammel mann.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Den store skrekken er 30år.. da er man gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Fredrik er vel snart 50? Eller over... Ingen alder det for en mann ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Store skrekken er vel 25? Hallveis død. Men ser ut som en knall tur.. Selv har jeg lyst på en ww2 tur igjenom norge - tyskland. Se på gamle krigsminner, det er drømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Fredrik er vel snart 50? Eller over... Ingen alder det for en mann ! Trodde han var i begynnelsen av 40 årene? uansett, Som Charlie harper sier: "Your only as young as the women you feel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Haha, så mange bra kommentarer her Å kjøre med taket nede gjør at turen får en helt ny dimensjon, og som hagenisse sier; Musikken kommer ut bak, og forsterkes med taket nede. Temperaturen er ikke noe problem. På toppen over fjellene var det nede i 8 grader, men varmeapparatet er utmerket. Det er først når en må over på pusserprogrammet der pusseren går jevnt at det er på tide å ta opp taket. Fint og tørt så lenge en holder rundt 80 km/t. Vi har stort sett holdt oss rundt 80km/t og lavere, da det er det disse veiene tillater. (i form av kvalitet og svinger) Hyggelig å møte "kjente" i Åndalsnes Maten var helt ok, men tok alt for lang tid. Skal vel klare å komme med noen flere bilder snart / i morgen. Hadde litt trøbbel med opplastingen her i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 En liten videosnutt på vei opp fra Geiranger mot Åndalsnes: Her snakkes det av erfaring And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hahahahahahahaha, århundrets kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 318 diesel, drømme bilen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Dag 2, fortsettelse: Nok en fiende, på ellers flotte veier: Grei helling ned mot Geiranger: Norsk natur på sitt beste: Hmmm, hvor skal vi kjøre? Vi ser an tiden, og kommer frem til at vi går for Trollstigen. Trøbbel med upload igjen, i tillegg til at det har blitt sent. Flere oppdateringer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hadde jeg ikke visst litt om disse karene her, hadde jeg nok vært litt skeptisk til å lese om roadtrip med to karer i en Z4...hehe... ..lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hadde sikkert gjort det samme selv, men... Er gleden med cab virkelig like stor i møkkavær? Selv synes jeg det er best å kjøre med taket nede på våren og høsten, når det er kjølig ute (5-10 grader). Cabbe med lue, jakke, hansker og høyhalset genser er herlig - man får en skikkelig naturopplevelse. Jeg har fjernet windblockeren fordi den ødelegger linjene, kjører også med vinduene nede...Dette gjelder da 2-seters cab uten bakseter. Jeg var også kritisk til cabbing før jeg kjøpte meg en roadster selv, men det handler ikke om utetemperatur - det handler om kjøreopplevelsen mellom mennesket, maskin og natur. Man må nesten gjøre dette selv før man skjønner det geniale med konseptet. Har ingenting med showoff og gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg var også kritisk til cabbing før jeg kjøpte meg en roadster selv, men det handler ikke om utetemperatur - det handler om kjøreopplevelsen mellom mennesket, maskin og natur. Man må nesten gjøre dette selv før man skjønner det geniale med konseptet. Har ingenting med showoff og gjøre... Her er du helt på kornet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 ":51hq2whn]Her snakkes det av erfaring Hehehe, ble litt overrasket over at dere klarte å holde følge opp bakkene. Spesielt med en slik rakker av en motor å sloss med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå