Robin L Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Siden bilene somregel skifter fasong, sko og "styling" hvert år så velger jeg å kalle dette min foreløpige E34 2010;edit2; søren så dårlig det mobilkameraet egentlig var..... pen e34! elsker den fargen der. hvilken farve er den inni? rett opp eksosen, ta av lyktesenkeren, og få på lista på skjermen framme så er den knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Her er grom vogna HEHE den nye bruksbilen, eu til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Kommet mange tøffe E34'er her nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Siden bilene somregel skifter fasong, sko og "styling" hvert år så velger jeg å kalle dette min foreløpige E34 2010;edit2; søren så dårlig det mobilkameraet egentlig var..... pen e34! elsker den fargen der. hvilken farve er den inni? rett opp eksosen, ta av lyktesenkeren, og få på lista på skjermen framme så er den knall! Takk! Grå og svart innvendig! Eksosen til helga, senkeren av i dag og lista bestilt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Mycket snygg fematorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Siden bilene somregel skifter fasong, sko og "styling" hvert år så velger jeg å kalle dette min foreløpige E34 2010;edit2; søren så dårlig det mobilkameraet egentlig var..... pen e34! elsker den fargen der. hvilken farve er den inni? rett opp eksosen, ta av lyktesenkeren, og få på lista på skjermen framme så er den knall! Takk! Grå og svart innvendig! Eksosen til helga, senkeren av i dag og lista bestilt ; ) høres bra ut:) har en tilsvarende bil på hånda selv. 520 kompressor, gått 120k bare. helt original med beige skinn interiør, strøken både innvendig og utvendig. samme farge som du har. helt nydelig! minuset er at den ikke er eu ok, må inn og godkjenne senkesett. da sug det med kompressor vett.. hva tror dere noe sånn er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirmeE34 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Min 518 IS BagasjeKOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Da er bilde av den på bakken her, oppe og går igjen:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Da er bilde av den på bakken her, oppe og går igjen:))) Blei gromt det her! Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 ufattelig gromt bimmersmakkverk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Den var fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 blir mer bilder etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Tøffe bilder Perfero! Noe planer om senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå