Robin L Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 effektiv skruing på deg da gitt pen farge forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 må stå på litt av og til:P hadde jo ikke bil og bruke:P fargen liker jeg godt ja. må ha seg en polering og litt flekking da men er ikke noe stress:) skal lakkes helt ned og få en leppe foran også får vi se til sommern om det blir mer senk og litt større hjul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 vinter kjerra mi.. 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Grr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Er ikke helt sikker på om jeg likte gule lykter sammen med orange blink, men ellers så den jo veldig strøken og pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Handla meg e34 Touring onsdag, eu-kontroll torsdag, (1 bremseslange og slakk håndbrekk) og etterkontroll fredag. Bilen ble døpt 'Torunn' ! Ute å fikk rasa fra meg litt med org høyde i helga da jeg var sjåfør Og med litt stell på søndag/mandag var en forandring, før jeg dro på sjøen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Gjorde seg betraktelig det der! Hva slags type soting har du på lyktene? Eller har du byttet de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ser jeg har lakt inn et bilde på side 1 i oktober 09. min e34. vel en del har vel skjedd med den siden så det er vel på tide å legge ut et nytt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ^^ De svarte detaljene gjør hele bilen. Ikke forandre en ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 felgene blir nok forandret. sitter på stuegulvet og polerer felgkant nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 de felgene likte jeg GODT! hva heter de? Ikke minst utrolig stor utseende forskjell på små detaljer Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 de felgene likte jeg GODT! hva heter de? Ikke minst utrolig stor utseende forskjell på små detaljer Bra jobba! M-contour. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ble tøff den touringen der ja. likte godt de felga der! sommerdekk allerede altså? skal sies at det blir digg å legge om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Dyra Den svarte er Ny innkjøp 94" 520 med 2.5 Den Rød er Sommer bilen - Brukt litt i Vinter Desverre.. så neste vinter blir den tørt lagret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 vel en del har vel skjedd med den siden så det er vel på tide å legge ut et nytt: Hva heter den fangeren der? evt, får jeg kjøpt den på gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå