Hofmeister-Knick Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Dette ser veldig bra ut i mine øyne: Til min store glede er den litt sløve E60 LCI looken erstattet med et litt mer aggressivt frontparti, mer lik pre-facelift LCI. Tenker på under på frontspoileren samt de døve angeleyesene på LCI. Vi gleder oss!
wabby Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Æsj... Syns bilen så ut som et stort fitteglis. Bilen smiler for mye mellom grøftelysa. Når jeg ser den tenker jeg... "at first i was... ".... "but then i LOL'd"
Lars Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Skjønner faktisk ikke en skit av hva dere mener, men jeg tror bilen blir bra!
Hansh Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Skjønner faktisk ikke en skit av hva dere mener, men jeg tror bilen blir bra! Jeg stiller meg samme sted som deg tror jeg! :S
Saltkjelen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Her er F10 enda mer naken enn det som er postet øverst.. Dette kommer til å bli knallgromt.. Er spendt på å se hvordan både for- og baklykter blir selvom vi ser selve utformingen på frontlyktene.. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=318300
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Virker lovende det her. Ligna veldig på F01, men det er vel litt av poenget også
Ostnes Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Framfangeren var stygg.. Får håpe M-Sport fangeren ser bedre ut..
ingard Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Framfangeren var stygg.. Får håpe M-Sport fangeren ser bedre ut.. Har ikke den alltid sett bedre ut? Tror dette blir bra. Ser litt mer sporty ut denne.
Haug530D Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Nice, litt mer E39 og mindre E60 på en måte
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 hmm.. synes nå E60 ser mye bedre ut enn det der.. men time vill sjov.
Fredrik Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Nice, litt mer E39 og mindre E60 på en måte Jeg vil heller si ganske mye mer E90 (facelift) med et streif av E39 enn E60. Linjene er klart mer konservative enn E60 så det er helt tydelig av BMW har forlatt Bangle´s konsept for hva som er et moderne design. Jeg tror dette blir meget, meget bra... spesielt vis a vis den nye E-klassen fra Mercedes-Benz som jeg ikke helt har sansen for.
Fredrik Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 bmwkizn: Det er et eller annet helt feil med grillen og panseret på det første bildet. Som dette bildet viser er panseret mye kortere og avsluttes relativt langt bak grillen. I tillegg er nyrene mye bredere a la den nye 7-serien.
Erebus Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 synes det er mye Z4 i fronten jeg! den siste fotomontasjen ser ut som en airbrusha E60, fronten er ihvertfall bare piss, sånn kommer IKKE F10 til å se ut...
D.C.V Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Denne tror jeg blir bra Lurer på hvilket motor alternativ M5'en får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå