Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om dere kjøper sånn .Husk og bestille time på verksted.

Javel... hvorfor?... :?

Hvor langt tror du denne kjører før den må på verksted ???

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

synes den så ganske grei ut jeg da, litt anonym som sånne biler skal være.(men kanskje jeg har blitt litt innhabil :P)

Er vel bare r8 v10 som har samme type hovedlykter som denne.

Skrevet

Dette var da en usedvalig flott og linjelekker bil synes nå jeg, flott interiør hadde den også. Men jeg må si at den har et lite stykke igjen til å nå opp til F01. Dette er jo to ganske ulike biler hva angår design men det skal mye til for å slå F01, både på utvendig og innvendig design.

Men bilen liknet uhyre mye på A4en, sælig fra siden og bak, men nå er jo ikke A4en noen dum bil å likne på for den er lekker og parkerer E90 både designmessig og motormessig(under 6 sylindre da, ingen mellomklasse bil slår 335I Touring 8) ). Bare litt dumt at den likner på en mye billigere bil, det ødelegger litt av gleden ved å ha dyr bil når den ser ut som en vanlig 350 000 kroners bil. F01 er svinedyr og ser også sånn ut.

Forøvrig så er Audi et av mine tre favorittmerker(1.BMW 2.Audi 3.Volvo) så Audi liker jeg veldig godt. De har så utrolig behagelig førermiljø, noe også den nye A8en har fått. Sjelden har jeg følt meg mer hjemme og komfortabel bak rattet i en bil enn i en A6(2005-), til og med min gamle 100 har et behagelig og flott førermiljø som jeg liker meg i. MEN det er noe med BMW som jeg ikke kan forklare, de bilene bare plasserer seg øverst samme hva :wink:

Skrevet

Ser jo ut som en hvilken som helst A4 eller A6 bare noe større som i bunn og grunn er greit, men de hovedlyktene ser jo ut som et par triste øyne :?

Ja ledlys avgir ikke varme til lykteglassene men det gjør ikke xenon heller, men etter det jeg har hørt så jobbes det med en løsning på dette, rart det ikke har kommet for flere år siden egentlig...

Skrevet
Ja ledlys avgir ikke varme til lykteglassene men det gjør ikke xenon heller, men etter det jeg har hørt så jobbes det med en løsning på dette, rart det ikke har kommet for flere år siden egentlig...

Ja, det er rart produsentene ikke var på banen allerede når xenonlysene kom. Varmetråder i lykteglasset burde vel vært helt ypperlig.. Jeg undrer også på hvorfor flere ikke kommer med varmetråder i frontruten. Range Rover har hatt det på flere av sine modeller og det er helt konge når det dugger og er småis på frontruten.

Skrevet

Forrige generasjon A8 var en hel del penere enn E65!

Nå er det helt omvendt. F01 er uten tvil en bedre proporsjonert og lekrere bil etter min mening! Og når interiøret er på høyde med Audi er ikke valget vanskelig :)

Jeg er ikke i vil om hvilken rompe jeg ville hatt :P

i4dgwsv2w8rmoepym9a2.jpg

4i00d67nzmedet81fl9l.jpg

(her i ACS utførelse)

Edit: lastet opp nye bilder.

Skrevet

Synes hekken har et veldig behagelig design. Får en sånn indre ro av å se på den :wink: Audi har veldig mye avslappende design for å si det sånn, BMW designet "skriker" mer :)

Skrevet

Audi A-hva? Man ser jo såvidt forskjell på bilene... De finner et design som er bra, så får _alle_ Audiene det samme.. For all del, det er safe.. Men helvete så kjedelig -_-

Rundt 85 og oppover hadde jo alle samme bakdel.. Lyktene går jo til og med om hverandre. Sent 80 fikk de nye baklykter igjen, og da er alle omtrent prikk like enda en gang.

De tidligere modellene er stappfulle i feil, Audi gir faen, deler er ikke å skaffe og finnes delen koster den nesten mer enn bilen kostet ny. Jeg skal iallefall aldri ha noen Audi.

Skrevet

Er vel vanlig at designe utvikler seg vel? Jeg likte denne veldig! :) Utrolig pen bil! Synes da denne er penere enn nye 7 serien til Bmwen. Denne falt veldig i smak, terningkast 5!

Skrevet

Syntes ikke den hadde noen spesielt spennende design! Frontfangeren og lyktene var iallefall super kjedelig!

Men bra vi har forskjellige meninger!

Gidd ikke å diskutere hva som er best av denne og F01, hvorvidt denne bryter sammen etter 10km etc, det blir aldri enighet om uansett..

Skrevet

Bmw'n er jo direkte uryddig i hekken! Hva pokker gjør den chromelista der?? samtidig så ligger den tre cm nedom øverste kant på baklykta! huff..

Hadde den hekken vert byggd av en garasjemekker hadde Bimmersfolket ledd ut stakkaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...