SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Å huff a meg! EBAY! Er nesten like ille som Biltema det gnetlig. Med unntak av Angel Eyes. De var jo bra. Ja jeg holder alt originalt jeg også. Det ser best ut, og slikt er det bare. Unntatt spilleren min. Og Carbon folien. Så er resten originalt Ja og grenrøret og high flow cats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Da er bakfangeren ferdig lakkert! Er ganske fornøyd med resultatet Noen bilder fra idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 MEGET pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 gratulerer med god gjennomført prosjekt ga prikken over i`en detta ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Du må vel si deg fornøyd med det resultatet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Dette var noe annet enn svendsens dårlige kapping! Ser MEGET bra ut! Tommel opp for et bra stykke arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Takker alle sammen! Er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble Det så litt mørkt ut da jeg holdt på å skjære i fangeren og gjorde feil etter feil. Men det ble da bra til slutt Ser fram til at våren kommer snart! Da skal bilen få seg en skikkelig shinings! Har 2 prosjekter til på gang da men det blir di siste på bilen utvendig på en stund iallefall. Etter det så blir det å begynne innvendig i bilen med multimedia o.l. En av tingene jeg skal gjøre utvendig nå snart: Venter pakke i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Er det litt fargeforskjell eller er det kamera som lyver?? Uansett ble det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvordan har du fått listene så svarte igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Er ganske bra fargelikhet. Det lyse underlaget (snø) bilen står på og vinklingen på støtfangeren gjør at fargen på støtfangeren ser litt lysere ut når jeg bruker blitz på kameraet. Det er samme lakkverkstedet jeg har brukt på alt som er gjort på denne bilen, og må si jeg er fornøyd med fargelikheten ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvordan har du fått listene så svarte igjen da? De er piano gloss lister som jeg har bestilt via ebay fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Utrolig flott resultat. Trenger jo egentlig ikke gjøre noe med eksosen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hvordan har du fått listene så svarte igjen da? De er piano gloss lister som jeg har bestilt via ebay fra USA Fikk du nye lister eller tok du på noe middel eller film? Link? Ble forresten rått med ny bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Fikk du nye lister eller tok du på noe middel eller film? Link? Ble forresten rått med ny bakfanger! Venter på pakke fra USA, det er ferdige lister. Ikke noe folie nei. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT http://www.bimmerboard.com/forums/posts/681162. Fin farge du har på e39'n din forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Æ må få nytt komme med ett aldri så lite innspill. Du har regelrett en av de flotteste bilene jeg noen gang har sett..og jeg har sett endel flotte biler og eid ett par selv. Når jeg i tillegg vet graden av vedlikehold som har blitt opprettholdt på denne er det ingen tvil om at for meg, så er dette forumets #1 bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå