S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Er mye likheter mellom nye 5 og nye e serien også syns jeg... z3 ser ut som en frosk, ikke z4. (z4 er også gammel nå vettu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Denne liker jeg svært godt, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 e klassen og 5serier ble meeeget lik ja... takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 e klassen og 5serier ble meeeget lik ja... takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 e klassen og 5serier ble meeeget lik ja... takk for den! Synes de var svært forskjellige, og BMW'en klart mer elegang. Eneste som ligner særlig er linjen under sidevinduene og under den igjen, mellom hjulene, og disse er vel igjen noe som kom med Chris Bangle (Ikke mange biler som lanseres i dag som ikke har lånt elementer fra hans forhatte BMW-designfilosofi) på BMW, og da altså noe Mercedes har lånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 5eren er mer elegant ja.. men mercen er slettes ikke verst den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Gikk forbi denne i dag, og jeg syns grillen er altfor stor... Blir liksom hele fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Det tror jeg ikke du har gjort med mindre du ikke befinner deg utenlands og gjerne i Tyskland.. F10 5 serie sedan blir ikke lansert i Norge før 24 Mars 2010... Jeg antar du har sett F07 5 serie Grand Turismo, men denne har overhodet ingenting med hverken F10 og/eller F11 å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Kan være han han blingset på den nye 7eren...GT har jo en ganske spess rumpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 vanvittig røft synes jeg da. de nyrene og den store grillen får jo bilen til å se ut som det monsteret av en bil den egentlig er spør du meg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Likte den veldig godt! Eneste å pirke på er at plassen rundt nyrene lissom blir en slags grisenese, litt for flatt.. Også finne en fanger som bygger litt lenger ned og utover:) Tror også 22" er fint mulig på denne, hjulbuer store som fjell jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 22" blir kanskje litt stort siden org dimensjonene blir 225/55/17 og 245/45/18, som er en tomme større enn på e60, så 21" blir bra på f10 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Nyere BMW sluker jo hjul. Alt under 20 kommer til å se smått ut. Får bare håpe standardhjula ikke sitter så langt inne som på bl.a E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå