S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Dit skal jeg til sommeren Var der for en månedestid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 I tillegg til BMW Welt finnes det et "historisk museum" ved siden av,har jeg hørt - hvor alt de har laget og hatt suksess med står utstilt..*sikle* Bmw welt og bmw museumet ligger ved siden av hverandre ja, det første man ser når man kommer inn på bmw området er bmw welt bygningen og bmw museum/kontoret (de fire sylinderene)... Museumet var skuffende egentlig Men absolutt verdt en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Satt meg spent ned og skulle se på dette i dag, men kan ikke si jeg så noe til det? Noen som vet grunnen til dette? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Vet noen om dette blir sendt neste episode eller hva skjer med det klippet? Får spørre Jan Erik neste gang jeg ser han. Ser han støtt og stadig til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Vet noen om dette blir sendt neste episode eller hva skjer med det klippet? Får spørre Jan Erik neste gang jeg ser han. Ser han støtt og stadig til tider Pass på å få en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Haha, aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 kom hjem fra jobb i 11 tiden igår, hadde tatt opp det programmet, satt fra start til rulletekst å lurte på når den ss bilen skulle komme, men kom ikke :/ Gikk skuffet til sengs da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Tok det opp jeg og og spolte meg gjennom det. Såg Lamorghini og Lexus delen...! Han skulle holdt seg til barnetv tror jeg...Gidd å ta med et helt barnekor på et bil program! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Jeg synes Atle Guldbrandsen er en dårlig testfører av biler, han er treig, og forteller på en dårlig måte.. Hadde vært mye bedre hvis Jan Erik hadde testet i steden. Jeg synes Broom er et bra bilunderholdningsprogram, han skal jo underholde i nesten en time live, tror ikke det er så veldig enkelt akkurat.. Men.. de kunne droppet den trehjulskonkurransen og det tulle der, det synes jeg bare er helt på jorde.. De kunne jo gjort litt mer ut av sånne konkurranser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Jeg var innom BMW Welt og Museum i sommer. Deilig å se M-bilene og racingbilene man bare har sett på bilder tidligere, men målt mot Porsche og Mercedes museum i Stuttgart som vi tok dagen før så ble jeg faktisk skuffet over BMWs utstillinger. Anbefaler virkelig å dra innom Stuttgart. Tar ikke lange tiden på autobahn. Aller mest fornøyd var jeg faktisk etter besøk på Alfa Romeos museum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Han skulle holdt seg til barnetv tror jeg...Gidd å ta med et helt barnekor på et bil program! Ja, var litt teit det der ja. Synes også det er for mye konkuranser, loddtrekkninge osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Jeg synes Atle Guldbrandsen er en dårlig testfører av biler, han er treig, og forteller på en dårlig måte.. Hadde vært mye bedre hvis Jan Erik hadde testet i steden. Jeg synes Broom er et bra bilunderholdningsprogram, han skal jo underholde i nesten en time live, tror ikke det er så veldig enkelt akkurat.. Men.. de kunne droppet den trehjulskonkurransen og det tulle der, det synes jeg bare er helt på jorde.. De kunne jo gjort litt mer ut av sånne konkurranser. Totalt uenig. Guldbransen kan være litt treg, men han er en dyktig sjåfør og jeg synes han har gode tester. Han sier også ting som er negativt om bilene i motsetning til Larssen som bare bryr seg om koppholderene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Totalt uenig. Guldbransen kan være litt treg, men han er en dyktig sjåfør og jeg synes han har gode tester. Han sier også ting som er negativt om bilene i motsetning til Larssen som bare bryr seg om koppholderene. Enig. Jeg syns faktisk Guldbransen er en av de bedre programlederene på broom. Selv så kunne jeg ønske at Rustad fikk slippe til som program leder istede for Larsen. Mer interresert i hans meninger om biler, han som tenker litt lenger enn koppholdere og morsomme knapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ja, er enig i at han Larsen er litt for mye opptatt av knapper og duppeditter, men jeg synes han Guldbrandsen prater bare dritt om alle biler, virker som om han er misfornøyd med alt av hva han tester, da blir man litt irritert av og se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ja, er enig i at han Larsen er litt for mye opptatt av knapper og duppeditter, men jeg synes han Guldbrandsen prater bare dritt om alle biler, virker som om han er misfornøyd med alt av hva han tester, da blir man litt irritert av og se på.. Har Guldbrandsen i det hele tatt testkjørt noen gode biler da? Han er racingsjåfør, og har litt andre preferanser enn de med dårlig gikt og de som blir blir redd for å holde 80km/t gjennom svingen.. At han er litt monoton kan jeg være enig i, men han er grundig og ærlig. Morsomheter trenger jeg ikke i bilprogram egentlig, ihvertfall ikke når de kommer som form av Larssen's latterkick. Edit: La til mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå