Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke helt enig i at man må få bort alle kommentarene "fin bil".

Joda blir det nok vel mange av de etterhvert og det er mulig jeg snakker bare for meg selv nå.

Men jeg syns det er meget hyggelig å få ris og ros ang bilene mine. Uansett om kommentarene er

lange eller korte, enkle eller utfyllende. Ser for meg det blir mange kjedelige tråder om "fin bil" skal "forbys".

Dette er vel hovedsaklig tenkt i salgstråder, og der har det vært mye tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter også forslagene om skjult innleggsteller, slik at man må trykke seg inn på profilen til vedkommende for å se antall innlegg. Så blir det ikke så tøft med høyt tall siden ingen gidder å sjekke :)

Et underforum for DIY på teknisk er etter min mening veldig mangelvare, og burde opprettes.

"Liker" eller "Liker ikke" knapp kunne vært moro det, men har som flere påpeker et stort misbrukspotensiale.

Importer gjerne enda fler smileyer! Så kan man uttrykke seg enda mer spot on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et underforum for DIY på teknisk er etter min mening veldig mangelvare, og burde opprettes.

Importer gjerne enda fler smileyer! Så kan man uttrykke seg enda mer spot on.

Denne støtter jeg fullt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å synliggjøre nicket litt bedre? F.eks flytte knappen som tilsier om man er offline eller online f.eks nederst til høyre under "kjøretøy" og hatt nicket der den knappen står nå?

Er ikke vits det da igrunn?

Jeg merner etter å ha vært her ei god stund kjenner man igjen de forskjellige brukerne på avatar og signatur ;)

Om en bruker endrer dette, tar det ikke lang tid å lære seg hvem det er igjen! OG hvis nye brukere / lite aktive brukere poster, så er det ikke stress å flytte synet noen centimeter for å se hvem som skrev det.

Ellers vil jeg si at jeg er positiv over hvordan forumet har blitt, savner litt det gamle, men sånn er det vel alltid i begynnelsen til man kommer helt inn i det nye ;)

Savner bosted, litt greit å vite av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å synliggjøre nicket litt bedre? F.eks flytte knappen som tilsier om man er offline eller online f.eks nederst til høyre under "kjøretøy" og hatt nicket der den knappen står nå?

Veldig enig i at brukernavn burde ha større og tydeligere bokstaver. Online/offline, rang og innleggsteller er mye mindre viktig enn nick og bosted.

En fin ting med gamleforumet var at man som gjest/utlogget kunne sitere et innlegg for så å logge inn og skrive svar direkte. Nå må man ta en omvei hvis ikke jeg har oversett noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter slik jeg har forstått det blir vel forumet noe alà det vi hadde tidligere mht. utssende og funksjonalitet?

Jeg ser ikke poenget med DIY underforum, dersom det blir opprettet en link på venstresiden med DIY guider (hvor linkene til DIY trådene legges ut), modellguide, motorguide etc. slik vi hadde det tidligere.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer annonsene opp igjen som var her?? eller må dem som skal selge bil legge dem ut på nytt..

skal kansje kjøpe bil jeg fant her og skulle gjærne hatt bildene og det selger hadde skrevet.. [-o<

Bla nedover på BMW Selges ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å holde oversikten med eget forum for diy. Fort at det forsvinner i mengden på teknisk osv. Sikkert mange som ikke tenker over å se på menyen til venstre

Og for all del få med eget treff-forum. Holdes Bimmers-treff hele året over hele landet så det er noe mange kunne hatt nytte av. Trenger ikke bli helt bilforumet.net, men noen flere kategorier skader ikke :wink:

Og flere smilyer hvis det lar seg gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...