bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Grattis med en knallrå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg vil også ha Sinnsyk kul bil, med fet farge kombo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Dette her var hot! Grattis med heftig kjøretøy! Var det du som hadde den svarte E39 530Dat'en som ble bygget om kraftig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gratuler med flott bil! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Fantastisk flott Tysk ingeniørkunst på høyt nivå. Tøff fargekombo. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Sinnsykt rått Grattulerer me nybil Som sagt tidligere her:Vorsteiner CF frontleppe,felger og Meisterschaft eksos så er denne bilen komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Igjen grattis:) Jeg ville hatt den mest mulig orginal, men kanskje et moderat effektanlegg kunne vært noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gratulerer med en super bil som får nakkehåra til å reise seg på de aller fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 grattis! Er vel noe annet en 7'r sleden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Steike Nautiluz.. Skjønner jo det at man nå burde flytte til Nordby/Strømstad.. Liker fargekombinasjonen hvit/rød, virkelig frekt.. Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Drømmebil! Vi (meg å fatter'n) ble forbikjørt av en slik i Barcelona for ikke så lenge siden, STEIKE for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Bilder bilder bilder bilder Blir litt oppgitt når folk kjøper seg drømmebilen MIN haha Nei da, unner alle den Helt fantastisk nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Skinn og bein!! Gratulerer med skikkelig hårete bil Eisenmann eller Meistershafteksos er nok det rette på denne bilen. Personlig elsker jeg den dype bromlingen av Eisenmann. Borla er heller ikke så veldig feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Blir nok ikke noen kosmetiske forandringer på bilen bortsett fra småting og felger. Desverre så har jeg ikke Iforged felgene lengre om ikke så hadde jo sorte felger kledd denne bilen godt. Har bestilt noen andre lys til ringene så dem blir hvite, og andre intr. lyspærer. Er ikke stort å gjøre med denne bilen vil jeg si. Venter som sagt bare på at det skal bli bare veier så det går ann å teste den litt i svinger også. Kan vel ikke akkurat sammenlignes med 740en nei.. Men det er overraskende bra komfort i M3en vil jeg si. Lyden er hvertfall magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gratulerer med skamrå bil! Jeg har samme farge på interiøret i 335'n...Var skeptisk i starten men nå synes jeg det er knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå