Gå til innhold

Noen Z4 Coupéer i Norge?

Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Z4 er uansett en rå bil, samma karosseritype! Blir det salg av E46 320cd da Frode?

Lurer på å prøve å få solgt den nå på vårtid. Savner rekkesekser og manuell gir. Men er litt i tvil om jeg har muligheten til å legge ut 500k for en Z4 og altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4 er uansett en rå bil, samma karosseritype! Blir det salg av E46 320cd da Frode?

Lurer på å prøve å få solgt den nå på vårtid. Savner rekkesekser og manuell gir. Men er litt i tvil om jeg har muligheten til å legge ut 500k for en Z4 og altså..

Jeg har lagt det litt på hylla, men har jo fortsatt mye kontakter på bil og hjelper fortsatt mange med import. Største utfordring med å gjøre alt selv er jo at da må man ha hele kjøpesummen tilgjengelig i cash siden man ikke får billån til slike tilfeller. Reklamasjon og garanti blir jo også mye vanskeligere og i noen tilfeller umulig. Kjedelig hvis man kjøper en bil som viser seg å ha rullet 100tkm ekstra.. Dette syns jeg det er glatt verdt å betale noen tusenlapper for.

Send meg gjerne en pm eller mail med hva av utstyr du MÅ ha, fargevalg etc, maks kmstand etc så det blir litt enklere å finne et eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke heller skaffe deg en litt mer sportslig bil da, en MB 300td f.eks, de går som hakka møkk! Eventuelt en 740tic, de spinner rundinger rundt ferrarier og det som verre er på bane, sportsligere bil skal en lete lenge etter. Er du skikkelig tøff kan du jo kjøpe begge to, og finne deg noen 15 år gamle jenter å fyre i baksetet, da blir du helten i gata.

z4, pfff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt det litt på hylla, men har jo fortsatt mye kontakter på bil og hjelper fortsatt mange med import. Største utfordring med å gjøre alt selv er jo at da må man ha hele kjøpesummen tilgjengelig i cash siden man ikke får billån til slike tilfeller. Reklamasjon og garanti blir jo også mye vanskeligere og i noen tilfeller umulig. Kjedelig hvis man kjøper en bil som viser seg å ha rullet 100tkm ekstra.. Dette syns jeg det er glatt verdt å betale noen tusenlapper for.

Send meg gjerne en pm eller mail med hva av utstyr du MÅ ha, fargevalg etc, maks kmstand etc så det blir litt enklere å finne et eksemplar.

Jeg tror ikke det blir aktuelt å importere selv. Det er sikrere å gjøre det via et firma som kan det.

Kan sende deg et PM viss/når det blir aktuelt å importere. Men hvor mye tar du/importfirma for å importere bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? :?

Jeg kan ikke tysk og har aldri importert bil før.

Er det ikke tryggere å få noen til å gjøre det som har gjort det før, enn å gjøre det selv da?

Jeg må vel gjerne gå gjennom et firma for å få lån også?

Sier ikke at det er slik for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke heller skaffe deg en litt mer sportslig bil da, en MB 300td f.eks, de går som hakka møkk! Eventuelt en 740tic, de spinner rundinger rundt ferrarier og det som verre er på bane, sportsligere bil skal en lete lenge etter. Er du skikkelig tøff kan du jo kjøpe begge to, og finne deg noen 15 år gamle jenter å fyre i baksetet, da blir du helten i gata.

z4, pfff.

Oj, trodde de hadde fått jaget vekk mesteparten av den skadelige forurensningen i bergen jeg. Der tok jeg feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lå ganske lenge en 3-liter på finn, tror den forsvant for rundt et halvt år siden, da hadde den sikkert ligget ute i sikkert minst et år. Prisen var rundt 500 en plass, men husker ikke helt eksakt.

Har lurt litt på hvor mange av disse det er i Norge, kan ikke være så veldig mye over ti, om det er over i det hele tatt. Vet ihvertfall om tre. :)

Sikler på en slik selv, men så var det det her med halvdeler og deres ønsker. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...