Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hahaha, nice one! Jeg er hvertfall sikker på at han ikke eier de bilene han har lagt ut bilder av :)!

Har vært hjemme hos han å sett bilene hans jeg så han lyver nok ikke. Men at han liker å kverulere og diskutere er ikke noe å stikke under en stol.

Den E9,n er ikke hans,men faren hans sin etter det jeg har hørt ;) Men om det er tilfelle er jeg ikke sikker på. men uansett..

jeg er spent på hvem du har hørt det av. Hva heter vedkommende? Men ja, jeg kunne jo gitt den til han, er ikke en bil jeg bryr meg noe om uansett. Det er ikke diesel.

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Husker jeg stod i byen og venta på en kamerat sjæl. Så kom en kar sjanglende bort til meg. Som deg, så pleier jeg også å låse dørene pga. fulle folk. Det her var da jeg hadde sotinga på rutene, så det var ikke lett å se hvem som satt i bilen.

Greia var at jeg rulla ned ruta og lurte på hva han ville. Fikk bare en kommentar som lød som det her; "Jøss, er det ikke en utlending som kjører denna bilen altså?"

Kikka stygt på han og sa; "Hvem faen tror du at du er?"

Han begynte å le og traska videre oppover. Faen for noen ekle folk det finnes..

Skrevet

Det er uten tvil mange fordommer mot BMW blandt folk. Jeg var for noen år siden medlem av en prosjektgruppe i forbindelse med utvikling av en såkalte elektronisk pasientjournal (EPJ) for tre større sykehus her i Danmark (dekker et område med ca. 1,5 millioner mennesker). Gruppen på ca. 12 personer var sammensatt av overleger, leger, oversykepleiere, operatører (røntgen/blodbank), sekretærer og et par IT-systemutviklere. Vi var godt kjent med hverandre etter å ha jobbet sammen ca. en dag i uken i løpet av ca. 6 måneder da en av overlegene under en lunch plutselig følte for å kommentere min BMW spesielt. Han mente at vi tjente for mange penger i IT industrien siden jeg hadde råd til å ha en helt ny BMW... altså underforstått at dette var umoralsk siden vi begge arbeidet for det offentlige - som jo i alles interesse helst ikke bør loppes for penger i utide. Hmmm... jeg svarte at jeg hadde jobbet som systemutvikler i mange år og at det derfor var en mulighet for at jeg hadde spart opp et større beløp til en drøm jeg hadde hatt siden jeg var ungdom. Dessuten la jeg til... min spartansk utstyrte E46 318d Touring kostet ikke mer enn hans Volvo V70 med litt ekstrautstyr. Da ble det stille på den andre siden av bordet. Vi fortsatte å jobbe sammen på prosjektet i 1,5 år og var gode venner hele tiden.

Skrevet

Hehe, jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig over denne kommentaren, Julian. Et voksent menneske som er så dritings tidlig på dagen er det bare synd i, uansett. Hev deg over det og tenk deg hvor stusselig livet hans er ellers :D

Just-turbodiesel er det ingen vits å bry seg om. Der tror jeg vi kan si at lyset er på, men det er ingen hjemme :wink:

Skrevet
Hehe, jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig over denne kommentaren, Julian. Et voksent menneske som er så dritings tidlig på dagen er det bare synd i, uansett. Hev deg over det og tenk deg hvor stusselig livet hans er ellers :D

Just-turbodiesel er det ingen vits å bry seg om. Der tror jeg vi kan si at lyset er på, men det er ingen hjemme :wink:

For å si det slik så tar jeg det ikke så tungt :wink: Det er faktisk litt interessant å se hvordan enkelte tenker. Men jeg hadde ikke trodd at det er såpass mange som går rundt og tror at Bmw kun lager dyre biler. Jeg kunne jo sikkert kjøpt meg en ny Golf for prisen av min og da hadde ingen reagert.

Skrevet

jeg er spent på hvem du har hørt det av. Hva heter vedkommende? Men ja, jeg kunne jo gitt den til han, er ikke en bil jeg bryr meg noe om uansett. Det er ikke diesel.

Jeg kan godt ta i mot den E9'n din jeg. Skal vi si 1500 kroner + en kanne diesel?

Skrevet

Mye bra situasjoner som er beskrevet her :) Fulle folk kan være alt på en gang - underholdning og pain in the ass. Må bare prøve å uskadliggjøre de mest mulig forsiktig slik at de ennå har all den bortgjemte hjernekapasiteten tilbake når de våkner.

Som Mexos sier så syns jeg også det er litt intressant å se hvordan andre reagerer på ting. For min del har jeg sluppet unna "hvem tror du at du er"-kommentarene da jeg rattet min medium overrustne E30. Men jantelov vet man aldri hvor stikker seg fram, og for noen mennesker er BMW et luksus-dekadent produkt uansett om det er en rustholk. Og gud forby, pass deg for store 17 eller 18" felger, det er som å gå med gullkjede rundt hendene skal man tro enkelte..

Skrevet

Hehe, morsomt å lese dette. Har også fått flust med kommentarer på bilen. Både positive å negative. De negative velger jeg bare å le av og synes synd på de som må hakke ned på andre for å føle seg større.

Det er også kjekt med positive kommentarer som gjør at du føler at du har gjort noe riktig ved å bruke så mye penger på bilen som mange her inne gjør.

Skrevet
pen bil var vel litt å ta i? kanskje han var frisør?

Jeg er ikke frisør, ei heller en wannabe drosje sjåfør [-X

Skrevet
Mye bra situasjoner som er beskrevet her :) Fulle folk kan være alt på en gang - underholdning og pain in the ass. Må bare prøve å uskadliggjøre de mest mulig forsiktig slik at de ennå har all den bortgjemte hjernekapasiteten tilbake når de våkner.

Som Mexos sier så syns jeg også det er litt intressant å se hvordan andre reagerer på ting. For min del har jeg sluppet unna "hvem tror du at du er"-kommentarene da jeg rattet min medium overrustne E30. Men jantelov vet man aldri hvor stikker seg fram, og for noen mennesker er BMW et luksus-dekadent produkt uansett om det er en rustholk. Og gud forby, pass deg for store 17 eller 18" felger, det er som å gå med gullkjede rundt hendene skal man tro enkelte..

En fyr som skulle være med i kjørelaget til jobb presterte å spørre om jeg hadde lånt pappas bmw når vi kjørte til jobb i min e30 318i touring. :P

Når jeg sa at det selvfølgelig var min egen bil, begynte han å legge ut om ungdommen nå til dags som hadde for mye penger og kjørte rundt i dyre bmwer med aluminiumsfelger som kostet like mye som bilen hans. (15" bottlecap felger. :P )

Så du trenger ikke å gå opp i 17" for at det skal få gullkjedeeffekt. :P

Skrevet

Utrolig mange rare fordommer ute å går... At BMWen min koster under halvparten av en standard Avensis 1,6 med stålfelger er irrelevant for det fleste.

Ung gutt med solbriller og blank, svart BMW med store felger og 4 eksosrør er tydeligvis noe av det mest provoserende mange ser :roll:

Skrevet

Nå holder Bmw seg godt utsende messig også. Så uvitende kan fort tro bilene er nyere en de faktisk er.

Skal sies at 3-Serie har også rast mye i pris siste årene.

Skrevet

For noen år siden, så var Just-turbodiesel sin 745 til salgs! Et forum-medlem dro for og se på den, og ble møtt av et vrak! Bilen besto av 90% rust, med antydning til metall enkelte plasser. Om noen gidder og finne den tråden, så hadde jeg blitt veldig glad ;)

Er vel en god grunn til at det ikke er skilt på den bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...