Chris_ Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Bilde av firmaet jeg jobbet i som setter opp viltgjerde gitt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Skulle tenkt på å gjøre noe slikt selv: http://www.ba.no/nyheter/article4852759.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ikke bimmer'n, men Smarten har sneket seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnA Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg fant min på finn.no's karttjeneste for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 google fjerner skiltnr og ansikt Da har dem fortsatt en grei jobb å gjøre.... Fant bilde av meg i caben og der var ikke skiltnr fjernet eller ansikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 ":3nd1h8jk] hvis jeg ikke nå tar helt feil så er dette egentlig ikke så veldig langt unna der jeg bor. Synes å kjenne igjen fasaden. Utsikt over en volleyballbane omtrent? [edit] etter en nærmere titt så er det om trent like langt for meg å gå til min parkingsplass som det er å gå bort til hvor dette bildet er tatt i fra [/edit] Artig. Jeg bor over gata der. Altså ut mot grøntarealene. Kjenner hu som ratter den gule poloen som pleier å stå rett over gaten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ok. Finn har litt eldre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hehe ble hvertfall busta i å dra tidlig fra jobben denne dagen i god været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 ":12ysbhku]Ok.Finn har litt eldre bilder husker jeg sikla litt på den der ja.. savnet den når den ble borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 sitter og leker meg med dette nå utrolig gøyt og se igjen plasser jeg ikke har vært på lenge fant til og med igjen gamle bilen min som jeg kjøpte i fjor. På bildene sto den der så den stod da jeg hentet den men den er desverre solgt videre nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 kjennern: Stilig! Ikke dårlig å komme med i fart Flobben: Hehe, var glad i den bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 ":28jtei8t]kjennern:Stilig! Ikke dårlig å komme med i fart Flobben: Hehe, var glad i den bilen selv Trøster meg med at det står en 3-serie rett over gata som er min Så skal nok gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 må bare le. Fann et bilde av meg selv utenfor akvariet i bergen. og vist pokker står jeg og klør meg på skinka!. ille! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hehehe! Se sånn ja! Dette er huset mitt i Norge i Bilder, ikke det samme som Google Streatview men! Ser jeg har tatt en av domobilene med hjem fra jobb ja, sølv E91 318dt tenker jeg. Kan også se at dette bildet er tatt i mars en gang, da plenen min ikke er den fineste etter vinteren men hagemøblene er kommet ut, og ligger slengt på terrasen til høyre etter en kraftig vindskur... Skal bli virkelig morro å få se bilder av sitt eget hjemsted i Google Streatview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg møtte Google-vogna da jeg var på vei til jobb i mai, og fant meg igjen på Street View. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå