Gå til innhold

Er du på Google Streetview?

Hansh
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":3nd1h8jk]

hvis jeg ikke nå tar helt feil så er dette egentlig ikke så veldig langt unna der jeg bor. Synes å kjenne igjen fasaden. Utsikt over en volleyballbane omtrent?

[edit] etter en nærmere titt så er det om trent like langt for meg å gå til min parkingsplass som det er å gå bort til hvor dette bildet er tatt i fra ;) [/edit]

Artig. :) Jeg bor over gata der. Altså ut mot grøntarealene.

Kjenner hu som ratter den gule poloen som pleier å stå rett over gaten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og leker meg med dette nå :D utrolig gøyt og se igjen plasser jeg ikke har vært på lenge :D

fant til og med igjen gamle bilen min som jeg kjøpte i fjor. På bildene sto den der så den stod da jeg hentet den men den er desverre solgt videre nå hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Se sånn ja! Dette er huset mitt i Norge i Bilder, ikke det samme som Google Streatview men! Ser jeg har tatt en av domobilene med hjem fra jobb ja, sølv E91 318dt tenker jeg. Kan også se at dette bildet er tatt i mars en gang, da plenen min ikke er den fineste etter vinteren men hagemøblene er kommet ut, og ligger slengt på terrasen til høyre etter en kraftig vindskur... :applause: Skal bli virkelig morro å få se bilder av sitt eget hjemsted i Google Streatview :)

bu8zi992i02t2qnuml79.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...