Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29017238&FINNBOX_ENABLED=false&spidEnabled=true

Er ikke dette billig, er jo en perfekt bil for di som er ute etter fin cab.? Har ligget ute lenge, forstår ikke hvorfor den ikke blir solgt?

Sinnsyk pris. E36 320i er ikke akkurat mye verdt lenger.

Føler alle med E36 trur bilene er verdt så sykt mye. Etter min mening er det dei styggeste bmw har produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 er noe av det mest tidløse BMW har produsert noensinne. Men de har jo blitt griset til av rånere i mange år!

Nemlig... E36 by Claus Luthe er en nydelig modell. Den er klart undervurdert (av samme årsak som du beskriver), men som en klassisk BMW er den blandt de aller fineste. Designet er elegant på en enkel og sofistikert måte... og modellen fremstår selv idag som relativt moderne. 323i med 170 HK, 328i med 193 HK eller M3 Evo med hele 321 HK... dette er modeller som fint klarer tidens tann selv nesten 20 år senere. Kan du finne et originalt eksemplar av disse som er godt vedlikeholdt... løp og kjøp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at E36 er det styggeste bilen BMW har produsert er som å pisse på BMW generelt. Den definerer hva BMW sto for på nittitallet, og har hatt stor betydning for videreutviklingen av BMW sine modeller. Smak og behag - men E36 er altfor tidløs til å bli kalt stygg. E36 kommer til å bli en klassiker! I mine øyne er den det allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at E36 er det styggeste bilen BMW har produsert er som å pisse på BMW generelt. Den definerer hva BMW sto for på nittitallet, og har hatt stor betydning for videreutviklingen av BMW sine modeller. Smak og behag - men E36 er altfor tidløs til å bli kalt stygg. E36 kommer til å bli en klassiker! I mine øyne er den det allerede.

Jaja da får eg pisse på bmw da, Har låv å meine akk det eg vil mangen andre som synes den er direkte stygg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo en original m-tech 98 mod. med lite km på telleren og alt utstyr? Burde jo bli en klassiker denne, selv med liten motor?

ja de kan vel bli en klasikker viss den er så fin som den ser ut på bildene og dei som kjøper den tar vare på den, men syns forsatt det er sykt mye å gi for en sånn bil. Men dette er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29017238&FINNBOX_ENABLED=false&spidEnabled=true

Er ikke dette billig, er jo en perfekt bil for di som er ute etter fin cab.? Har ligget ute lenge, forstår ikke hvorfor den ikke blir solgt?

Sinnsyk pris. E36 320i er ikke akkurat mye verdt lenger.

Jeg har vært å sett på denne! Veldig fin bil i veldig bra stand! Ingen antydning til rust noen steder og motor sviver fint uten ulyder! Men 90 000 er en sinnsyk pris for en slapp 320.. Snakket litt med de, og man kan få denne bilen til ca 55 000 om man er rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at E36 er det styggeste bilen BMW har produsert er som å pisse på BMW generelt. Den definerer hva BMW sto for på nittitallet, og har hatt stor betydning for videreutviklingen av BMW sine modeller. Smak og behag - men E36 er altfor tidløs til å bli kalt stygg. E36 kommer til å bli en klassiker! I mine øyne er den det allerede.

+1

En original E36 i sølv er noe av det peneste jeg ser. Mislikte den for et år siden, men det er en modell som har grodd utrolig mye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En original E36 i sølv er noe av det peneste jeg ser. Mislikte den for et år siden, men det er en modell som har grodd utrolig mye på meg.

Samme her, vet ikke hvorfor men har fått sansen for strøkne E36 coupeer i det siste. Før hatet jeg nesten modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 Coupe er en fin bil. Jeg tror veldig mange forbinder E36 med herja ungdomsbiler. Det eneste jeg syns er utrolig dårlig av BMW var den konstruksjonsfeilen i bakstillinga som fører til subframe disaster. At denne produksjonensfeilen gikk uoppdaget i nesten 10 år er helt fantatisk spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At E36 etterhvert er en klassisk oldschool BMW er det ingen tvil om. Som modell er den snart 22 år gammel... nesten et kvart århundre. Det er derfor viktig å forstå hva slags bil E36 er i 2013. Den er selvfølgelig ikke ny og den har enkelte designelementer som langt fra er moderne idag, men den er også den første 3-serien som var bygget for høyere hastigheter og svært solide kjøreegenskaper (ref: Z-akselen). Den er også den første 3-serien der drivstofføkonomi ble viktig også for modellene med store motorer (ref: M52 motorene). Mindre luftmotstand var et erklært mål og dette gjenspeiler designet med den fallende profilen forover, de asymetriske nedre sidedekslene og ikke minst lyktevisirene som ble standard på alle BMW modeller senere.

E36 viste med sitt design klart hvordan BMW kom til å bli i fremtiden. Da E38 kom på markedet 3 år senere var designet ingen overraskelse selv om forskjellen fra E32 på manghe måter var dramatisk. Designet på E39 og E46 er snarer en evolusjon på temaet E36 etablerte enn et selvstendig design. E36 var imidlertid først og etablerte designtemaet som BMW på mange måter stadig helt grunnleggende bruker på 3-serien.

E36 har dessverre alltid vært et yndet offer for diverse kreative "foredlere" og for folk med et sterkt behov for å vise frem deres private smak. Ikke alt har vært like vellykket for å si det forsiktig, men jeg tror at når historien om E36 nå snart skal skrives (det begynner å tynnes ut i rekkene) vil modellen bli husket som en av de helt store BMW klassikerne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...