Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Denne tråden skal kun brukes for å linke andre Bimmers medlemmer til kupp fra http://www.finn.no, evt autodb. :!:

Hvis en av medlemmene linker til et kupp du selv mener ikke er et kupp fordi du har:

-Vært å sett på den og den viste seg til å være i betydelig dårligere stand enn annonsert

- Du sitter på kunnskap om akkurat den bilen

- At den som linket trodde det var et kupp, men det var ikke et kupp likevell osv

- Eller annet relevant informasjon

SÅ kan du yttre dine meninger og dele din informasjon du har.

Anser denne diskusjonen som ferdig og ser frem til å se innlegg av finn.no links! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har sporet ut litt på de siste sidene her. Tror vi holder oss til å diskutere de aktuelle annonsene. Å diskutere priser på E30 f.eks, er stoff nok til å fylle 100 sider i en egen tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i orden, men jeg forstår svaret slik at man dermed også kan diskutere ting som er direkte relatert til bilene i annonsene... som f.eks hvor attraktive spesifikke motorer og gearkasser er på markedet samt evt. hvorfor en eller annen bestemt kombinasjon ikke er attraktivt (og evt. speile dette mot prisen). Jeg er ikke i markedet for eldre biler i Norge og min informasjon er derfor ikke nødvendigvis tuftet på min egen holdning, men er generell ut fra hva jeg kan lese meg til på nettet.

Apropos interssante objekter i forbindelse med 30-års regelen... 145000 kroner... en original og pen 928S med manuelt gear fra 1981 med kun 93500 Km på telleren. Disse vokser ikke på trær og går E24 M635i en høy gang... minst... :)

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke om å gi seg eller ikke, men derimot om hvordan man skal forstå tråden. Jeg er kun opptatt av å få frem mest mulig informasjon om bilene og det som evt. er relatert til bilene og på den måten skape et mest mulig interessant forum... :)

Man kan kjøpe en ny F12 M6 Coupé med litt ekstrautstyr eller denne gamle mesteren fra Porsche. Jeg tror faktisk at jeg hadde kjøpt BMW´en selv om en 959 utvilsomt er en bedre investering. For de som ikke vet det er 959 Porsches pendant til Ferrari F40. Motoren er en B6 på 2849 cm3 som yter 450 HK og 500 Nm. 0-100 Km/t går løs på 3,7 sekunder og topphastigheten er 300 Km/t.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det av denne tråden så er det annonser på biler man evt kan tjene penger på, eller annonser med interessante/skjeldne biler som kan være av interesse for samlere o.l. som prioriteres. Ser poenget ditt Fredrik, men det blir vanskelig å holde orden i tråden hvis vi skal diskutere alle bilene innimellom nye annonselinker som blir lagt ut. Ut ifra hva jeg kan se på de siste sidene så vil de fleste ha det så rent som mulig. Da holder vi det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sier vi det. Jeg er naturligvis ikke enig, men jeg retter meg etter at mange kun vil ha copy & paste fra finn.no... :roll:

Hehe.. Jeg fatter ikke at du gidder :) Du bruker jo minst like mye copy & paste selv.

Ro deg ned og la denne tråden bli brukt for hva den er ment til, istedet for å leke bedreviter og kverrulere med alt og alle.

I starten synes jeg det var interessant å lese det du skrev, men nå er det stort sett bare kjedelig og irriterende.

On topic:

320D-megakupp: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39107881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sier vi det. Jeg er naturligvis ikke enig, men jeg retter meg etter at mange kun vil ha copy & paste fra finn.no... :roll:

Hehe.. Jeg fatter ikke at du gidder :) Du bruker jo minst like mye copy & paste selv.

Ro deg ned og la denne tråden bli brukt for hva den er ment til, istedet for å leke bedreviter og kverrulere med alt og alle.

I starten synes jeg det var interessant å lese det du skrev, men nå er det stort sett bare kjedelig og irriterende.

Jeg trodde at denne diskusjonen nå var avsluttet. Jeg har forklart hva som var mitt poeng og det er derfor ikke nødvendig å komme med personlig rettede spydigheter mot meg. Hva har jeg gjort deg som gjør at du føler et behov for å være uforskammet mot meg personlig?

Dette er en skikkelig uting i et forum som bimmers, men dessverre også noe man ser mer og mer i åpne diskusjonsfora. Det er dessverre ikke kun jeg som får gjennomgå her inne og andre steder hvis man skulle være så uheldig å stikke nesen for langt frem i diskusjonene. Alt for mange går etter spilleren istedenfor ballen og dette burde moderatorene helt klart slå hardt ned på.

Jeg retter meg selvfølgelig etter hva moderatorene sier og det skal bli interessant å følge tråden videre. Tråden er ikke uinteressant, men den kunne ha vært mer interessant med mer informasjon. Det er dette det har vært litt uenighet om... intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...