Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk dette som svar:

"Hei

Takk for at du har intresert til min bil 2007 model BMW 320D 2 liter denne bilen som jeg har jeg kjopte denne som en ny bil. regiteret i norway(su 59511).bilen har EU til 31.01.2015.forsikring til 07.2013 bilen haddet 2 eier.Bilen har ingen problem rust fri.hele tiden jeg har parket bilen inni garag.jeg har kjorte til England .jeg haddet en besins i norge ifjor. jeg har ikke no i norge fordi det var mye skat o avifter det var dyrt for mye derfor jeg flytte til england o opnne en now besnis der bilen min liger i England jeg trenger selge bilen min til en person som bor i norge.jeg kan ikke kjore denne bilen i Englad fordi det er forskjel mellom ratte derfor jeg vil selgen bilen min vis noen person vil kjope bilen min fra norge da jeg kan sende til denn til norge til adresse som ham eller hun bor nor jeg sende bilen da dere trenger ikke o betale extra pris po bilen er 116.000 kr .jeg vil vitte at dere kjoper min bil eller nei dere kan ta kontakt po tl 004798366943 hade bra

e-mail: raja.rafat59@hotmail.com"

Det er ikke noe tvil om at det er noe muffins her i gården. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Der er det ikke bare "muffins"! Der er det nok en hel skuffekake ute å går! ;)

Som glassur til skuffekaken kan det nevnes at det regnummeret ikke harmonerer med årsmodellen hvis den er solgt ny i Norge (mine foreldre hadde SU59061 på sin forrige bil, som var en 2008 modell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten bil, men 90K for en E90 med "lav" km er billig. Sikkert solgt allerede.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39789698

Er vel flere som kommer til sånne priser utover våren .

Hva tror du en sånn får i innbytte pris ??

De taper vel neppe penger nei :roll:

Er nok ikke lenge til både E60 og E90 er under 100 på det åpne markedet. De begynner virkelig å trekke på åra nå :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...