Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Ved første øyekast så har den bilen facelift speedometerhus (ser det på nålene, samt står ikke antall liter på bensinmåleren)

Såå, det er byttet siden det er en 93".

Den bilen var også tilsalgs for en tid tilbake, men kan ikke huske at jeg reagerte på at km-stand var såpass lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen står til 2019 så blir det uansett ikke en 2019 mod!

Kjøper ikke gammel melk som har stått på lager, dagene, uken, år går uansett ;-)

Min E12 er pre-facelift, produsert i Juli 1976. Den sto "for lenge" hos forhandler i Sverige og ble ikke førstegangsregistrert før 1977. Den regnes derfor som 1977 modell både i Sverige og i Norge. Jeg nevnte det på trafikkstasjonen når jeg skulle registrere den i Norge, men det var no love å få der. Bilen er en 77 modell, siden det er det året den ble førstegangsregistrert. Prøvde å forklare at 77 modeller er facelift, og er helt forskjellige fra min, men det fikk ikke hjelpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen står til 2019 så blir det uansett ikke en 2019 mod!

Kjøper ikke gammel melk som har stått på lager, dagene, uken, år går uansett ;-)

Det er klart, men er jo snakk om en bilforhandlerne, de pleier jo å dra ting så langt som mulig. Som i November 2013 kommer det til å ligge 2014 modeller på på finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er jo naturlig ettersom neste-års modell gjerne kommer sommeren året før.

Produksjonsdato er ikke det samme som modell, men registreringsdato har ingenting med noe av dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...