Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Å herregud den er så grom med laksetrapp :applause:

Fint eksemplar det der, men den har jo ligget ute for salg i flere år.

Preface E12 er ikke helt my cup of tea da facelift er sååå mye penere pluss at denne har autolat og med preface så er det "bare" gassermotor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha deg E39 M5 så er vel dette bilen å slå til på

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40548861

Orginal, lav km-stand til en ganske bra pris etter min mening :)

Lå vel ute til 400 for en stund siden.

Det var faktisk skistjernen Thomas Alsgaard som kjøpte denne ny i 1999. Bilen har etter det blitt eid av en voksen person. Snakka med en som kjenner til bilen, og den skal vist være ganske så strøken og et pent eksemplar.

Hadde jeg hatt pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra eksemplar, men den selger tregt på grunn av den mangler takluke, navi, pdc++.. Husker at denne gikk relativt billig når Alsgaard solgte den også, etter å ha lagt ute lenge. Å hakke ned på ombygde biler er jo heller ikke særlig smart i en salgsannonse. Men for all del, denne bilen er god å kjøre - fast og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dere har rett i det. Generelt har det vært mye dårlige ombygde M5`er og det er ikke alle som skjønner at en ombygd M5 auomatisk ikke er like mye verdt som en orginal som er bygget av BMW selv.

Ser stadig biler som er bygget på 528 ol. som ligger ute til over samme prisen, og da gjærne med en kilometerstand på over 150.000. Er i alle fall ikke tvil om hva jeg ville kjøpt :)

Må være litt frustrerende å sitte på et slikt objekt, også er interessen så laber at man ikke får solgt. Da er jo plutselig ikke den reelle verdien der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være litt frustrerende å sitte på et slikt objekt, også er interessen så laber at man ikke får solgt. Da er jo plutselig ikke den reelle verdien der lenger.

Buy something you like, you might get stuck with it - gjelder SPESIELT for entusiastbiler i bittebittelille Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004-modell Z4 til 160K.

Litt småfiks, men en ganske så bra pris.

Tok ikke telefonen :(

Bra pris, men mistenker at det fort kan være mye rart her. Antagelig kjørt hardt (hvis sjåføren mistet lappen, er jo ikke første gangen han kjørte fort han ble stoppet), og har ikke blitt vedlikeholdt på et år. Hvis forstilling må byttes er vel ikke bakstilling så langt etter...

Kan være et kupp men her ville jeg tatt NAF-test minimum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...