Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det snakk om auksjon da, så trolig at prisen vil stige en del.

Det er 7 dager til auksjonen ender, lite sannsynlig den blir solgt for utropsprisen.

Men her er det hvert fall tekst fra auksjonen:

Velkommen til visning i våre lokaler.

Råtøff Bmw E46 med spesiell blå farge. Masse utstyr som soltak i glass, skinn sportseter med memory. Navigasjon. Opplegg for handsfree med mere. Bilen har M pakke samt spoilersett. 6 trinns manuell girkasse. Selges som den står som tvangssalg. Bilen er vurdert til utropspris 179.000,- fra tvangsforretningen, Sommerhjul mangler. Kom gjerne og se på bilen.

Skyldig årsavgift kr. 3.190,- belastes av kjøper.

Påskiltingsgebyr kr. 1.360,- belastes av kjøper.

Mangler Eu-Kontroll og må derfor vises før registering.

Nye skilt må kjøpes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg visstnok litt for sen, hadde tenkt å kjøpe denne nå når jeg fikk feriepengene:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41190246

Greitt nok at karosseriet var gått langt men motor var jo skiftet på 200000km så den var bare kjørt 160 ca samt at girkasse nylig var overhalt.

Jeg vil si det var ett kupp for den som har kjøpt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig gale, men syns ikke den er så mye billigere enn 1-serie bør være. Bilen er tross alt nesten 10 år gammel. Ser også at E90 har falt ganske heftig på et års tid. Damn F30! :wink:

Edit: Men for guds skyld, den var jo rimelig godt utstyrt. Hiv på noe M-sport og noen fine felger så har man jo kanonbil. En liten programmering også så snakker vi liten hissigpropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da kommer man langt med 10-15.000 kr. for tidlig 1-serie da... Altså 118d vs 120d :)

Edit: Ja, snuser litt på disse 1-seriene. Kanskje jeg skal ha en til vintern- selge både E28en og CRXen og knuse sparegrisen... Begynte egentlig å sikle på 116i da det er en relativt moderne BMW med relativt moderne interiør, men jeg orker ikke treg bil igjen.

118d-ene har fått skryt i norske tester for å ha god motor, men jeg tiltrekkes mer av 120d + chip tanken...

Ca. 200 hk og bra chassis bør holde i massevis :) Svart bil, litt senk, 18" felgpakke og riktiglydende eksosanlegg så er man der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, det som frister mest er bensinmotor. Synd ikke BMW satset på turbomotorer før i senere tid. Tenker da hovedsaklig for trimmingen sin del. Eneste jeg misunner VAG-gutta som kjøper A4 1.8t og klemmer ut 250-300hk uten problemer for en billig penge.

Skal man ha greit med effekt i BMW må man enten kjøpe stor motor som feks 130, evt montere kompressor/turbo som koster godt med penger.

Alternativet er diesel som jeg har nå, men jeg dør litt innvendig hver gang jeg starter den opp. Trøsten får være at BMW er flink med effektkurven i diesel så det ikke blir helt stopp etter 3000 rpm.

Savner lyden av gamle 525 på tomgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...