Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, trenger ikke være fattig. Jeg betalte iallefall litt penger for min diesel. Problemet kommer når du vil ha nyere bil med litt motor. Hvis jeg f.eks skulle kjøpt en 325D eller 325i med samme utstyr, farge og ikke minst manuell, da måtte jeg gjerne ha lagt ut 70.000-100.000,- mer enn for min 320D. Stor forskjell på 250.000 og 300.000-350.000 når bilene er helt lik bare ca 50hk ekstra...

Det handler vel om prioriteringer som alt annet :) Alt i alt er jeg storfornøyd med bilen, og den utklasser forrige 525i jeg hadde på alle punkter, unntatt lyd ;)

OT: Denne var veldig pen. Nye Z4 tikker alle boksene hos meg.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42396446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det er jækla teit å reklamere med at en bil selges fri for heftelser? Like selvsagt som å skrive at ratt følger med ikke sant?

Nei. Det er faktisk ganske viktig, hvert fall for kjøper. Heftelser følger BILEN og ikke personer, så du kan fint lure en stakkar og selge en bil med 500 000 i heftelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

Fikk et latterlig tilbud på en E60 530D tidlig i år. Ca. 200 000km, til 100 000.

Men bilen tok inn vann i kupéen (lakk som en sil fra flere plasser), ikke noe liv selv etter batteribytte og gåen girkasse. Ble til at jeg ikke kjøpte den. Fant ut av vedkommende som kjøpte bilen endte opp med å betale ganske saftig for å få fikset alle feilene. Svært skeptisk til slike "kupp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42240855

M5 på hvite skilt uten motor og drivverk for 20k.

Røverkjøp om rammen ikke er skev etc.

Den har jo ligget ute en stund nå.

Er ikke et røverkjøp mtp hvor dyrt det blir å få den på veien igjen. Først må man bruke 40 000 kr på motor/girkasse, og girkassa må sikkert overhales i tillegg. Så må man fikse de omtalte skadene (som vi ikke vet hva er) og evt lakke deler av bilen samt fikse rust.

Så må den gjennom EU-kontroll.

Etter alt dette har man kanskje brukt 75 000 kr + mange arbeidstimer på en bil som er verdt et sted mellom 90 000 - 120 000 kr i god stand. E34 M5 Touring er mer tungsolgt enn E39 M5 ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har fått tilbud av en bekjent og kjøpe hanns entusiast eide 1994 M5 E34 Touring nurburgring 5 seter (orginal bygd i tyskland)

Bilen er vinterlagret og veldig godt holdt men skiltene er tatt av og bilen har vert parkert i garage de siste årene pga tidsmagel og andre prosjekter trenger han plassen..

Demperene bak er gåen men han har kjøpt nye orginale dempere som følger med bilen disse må byttes før eu godkjenning men det er det eneste..

For 90K får jeg den som den er nå. er det en gale pris?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...